וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ל"פגע וברח" בשרון: רוכב אופניים מקצועי נדרס למוות

הרוכב, זאב ילין בן 64 מהיישוב נירית שבשרון, נמצא מוטל בצדי הכביש שבין מכללת בית ברל לרמת הכובש, ולידו אופניו המעוכים. חרף מאמצי ההחייאה, נקבע מותו של הפצוע שסבל מפגיעה רב-מערכתית. במשטרה בודקים אפשרות שילין נפגע מנהג, שלא העניק לו סיוע

צילום: באדיבות חדשות 10, עריכה: טל רזניק

זאב ילין, בן 64 מהיישוב נירית שבשרון, אשר נחשב לאחד מרוכבי האופניים המקצועיים בישראל, נהרג אמש (ראשון) לאחר שככל הנראה נפגע מרכב חולף בכביש שבין מכללת בית ברל לבין רמת הכובש שבשרון. במשטרה בודקים אפשרות שמדובר בתאונת "פגע וברח".

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי לנפגע, שנמצא מוטל בצד הכביש כשאופניו לצדו. הם פינו אותו לבית החולים מאיר שבכפר סבא עם פגיעה רב מערכתית, מורדם ומונשם. עם זאת, בבית החולים נקבע מותו כעבור זמן קצר.

עוד ידיעות בוואלה חדשות
סרטון חדש של דאעש מתעד רצח של עשרות אתיופים נוצרים
חשד לרצח בנצרת: גופת תיירת נמצאה בחורשה
תושב צפון הארץ תועד כשהוא מקיים יחסי מין עם כלב לברדור

חשד לפגע וברח בשרון: רוכב אופניים נדרס למוות. צילום מסך
"כשהגענו למקום ראינו גבר שוכב בשולי הכביש". שוטר מעלה את האופניים ההרוסות לרכב/צילום מסך

המשטרה מצאה ממצאים בזירה אשר עשויים להוביל לנהג הפוגע. בין היתר נמצאו חלקים של הרכב שניזוקו בתאונה. בוחני הזרוע המבצעית של אגף התנועה עוסקים בחקירת האירוע ומבקשים מכל מי שהיה עד לתאונה או שיש בידו מידע הנוגע לה, ליצור קשר עם מוקד 100. כמו כן, אגף התנועה קורא לנהג להסגיר את עצמו ולא להחמיר את מצבו.

"כשהגענו למקום ראינו בשולי הכביש גבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפרו פאראמדיק מד"א פאדילה מחמוד וחובש מד"א נאסר נשאת שטיפלו בפצוע. לדבריהם, הוא סבל מפגיעה קשה מאוד, והוסיפו שהאופניים שהיו בסמוך אליו היו מעוכות. "פינינו אותו תוך פעולות החייאה לבית חולים כשמצבו אנוש, שם הרופאים המשיכו במאמצי ההחייאה", אמרו. עם זאת, הפציעה החמורה והדימום הכריעו והאיש מת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רוכב אופניים נדרס למוות בתאונת פגע וברח ליד בית ברל, 19 באפריל 2015. ערוץ 10, צילום מסך
זירת התאונה/צילום מסך, ערוץ 10

על פי נתוני עמותת אור ירוק, בכול שנה מתרחשות כ-800 תאונות "פגע וברח" בממוצע, ובמהלכן נפגעים כאלף בני אדם בממוצע ו-18 נהרגים. מבדיקת העמותה עולה כי ב-71 הרשעות בתאונות מסוג זה עמד העונש הממוצע על מאסר של שנתיים ושבעה חודשים וכ-2,100 שקלים קנס כספי.

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "תאונות פגע וברח הפכו בשנים האחרונות למכת מדינה. מדובר במעשה אכזרי ואנטי מוסרי, שבו אדם בוחר לברוח ממקום התאונה, מבלי להגיש עזרה לאדם אחר ומשאיר אותו להתבוסס בדמו. על בתי המשפט מוטלת האחריות, להחמיר בענישה למען הגברת ההרתעה. אדם שידע כי הוא ייענש בחומרה, לא יברח ממקום התאונה וישאיר את הפצוע ללא עזרה. במקביל, על המשטרה להגביר את המאמצים לתפוס את עברייני ה"פגע וברח" ולשדר מסר חד וברור, כי מי שפגע באדם וברח ממקום התאונה, מבלי להגיש עזרה, ייתפס".

(עדכון ראשון: 20:17)

אזור התאונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully