וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב זיהה את גופת בתו התיירת, פרץ בבכי - והתמוטט

עדי חשמונאי ושלומי גבאי

20.4.2015 / 0:45

אביה של רוזמיק דריה מגדלנה בת ה-24, שגופתה אותרה אתמולבחורשה בנצרת, הגיע מלווה באנשי שגרירות פולין לזהות את בתו. אחרי שאישר שמדובר בה, התמוטט ופונה לבית החולים. במשטרה אמרו כי כל כיווני החקירה נבדקים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

אביה של רוזמיק דריה מגדלנה, התיירת מפולין שעל פי החשד נרצחה וגופתה נמצאה אתמול בחורשה בנצרת, הגיע אמש(ראשון) לזהות את הגופה במטה משטרת מחוז צפון בנצרת. מיד עם הזיהוי, הוא פרץ בבכי והתמוטט. אנשי שגרירות פולין בישראל שליוו אותו, תמכו בו אחרי קבלת הבשורה המרה.

עוברי אורח גילו אתמול את גופתה של מגדלנה, תיירת בת 24, בעת שחלפו בחורשה הסמוכה לבית הספר "עמל" בשכונת הר הקפיצה שבעיר. כוחות של משטרת נצרת הגיעו למקום ופתחו בבדיקת נסיבות המקרה. צוותי חטיבת הזיהוי פלילי מצאו סימני אלימות על הגופה ונבדק חשד לרצח.

מגדלנה הגיעה לארץ ביחד עם אביה במסגרת טיול של קבוצת צליינים למקומות קדושים לנצרות ברחבי הארץ. אביה הוא שדיווח על היעדורתה מיום חמישי האחרון. "מרגע דיווח היעדרותה, תחנת נצרת פתחה בחקירה, בוצעו פעולות חקירה רבות, ובהן סריקות של ניידות משטרה", נמסר מהמשטרה. ראש מחלק רצח במחוז צפון, רב-פקד אייל הררי, אמר כי החקירה רק בראשיתה והוסיף כי כל כיווני החקירה נחקרים.

עוד ידיעות בוואלה חדשות
חשד ל"פגע וברח" בשרון: רוכב אופניים בן 60 נדרס למוות
תושב צפון הארץ תועד כשהוא מקיים יחסי מין עם כלב לברדור
סרטון חדש של דאעש מתעד רצח של עשרות אתיופים נוצרים

גופת התיירת, שכונת הר הקפיצה בנצרת. שלומי גבאי
גופת התיירת/שלומי גבאי

קבוצת הצליינים השתכנה בבית מלון הסמוך להר הקפיצה שבנצרת. בעקבות חששו של האב, פנה ביום חמישי אחראי המשמרת של בית המלון למשטרת נצרת ודיווח על היעדרותה של מגדלנה. "לקחנו את התמונה שלה, הפצנו בניידות והתחלנו לבצע סריקות בניסיון לאתר אותה", סיפר סגן-ניצב דורון מלכה, דובר המחוז הצפוני של המשטרה. "השתמשנו בטכנולוגיה לאיסוף פרטים חקירתיים, וביצענו חיפושים במהלך כל סוף השבוע".

אתמול בצהריים, נמצאה כאמור גופתה של התיירת. במשך מספר שעות חיפשו אנשי המשטרה אחר אביה של התיירת, עד שאיתרו אותו בסיור בית לחם. אחרי שעות ארוכות שבמהלכן אספו חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי ראיות וממצאים מהשטח, פונתה הגופה - והאב נקרא לאשר שזו בתו. אחרי שהוא התמוטט, הוזמן למקום אמבולנס של מד"א - וזה פינה אותו לבית החולים האנגלי בנצרת.

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

(עדכון ראשון: 20:14)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully