וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מסוק פרטי נחת בגבעת הקפיטול והקפיץ את המשטרה

מסוק קל נחת במדשאה מול הקונגרס. עוצר הוכרז ברחובות הסמוכים. הטייס, כבן 60 מפלורידה, נעצר. ככל הנראה מדובר במעשה מחאה נגד מדיניות איסור הטיסה בוושינגטון

צילום: רויטרס, עריכה: ניב פוקס

מסוק קטן ובו אדם אחד נחת אתמול (רביעי) בכניסה המערבית לבניין הקפיטול שבוושינגטון הבירה ועורר בהלה רבה בקרב העדים לאירוע. כוחות המשטרה שהגיעו במהרה למקום הכריזו על עוצר, מנעו מכול מי שנמצא בבניין לצאת ממנו, וחסמו את הרחובות הסמוכים לבניין. הטייס נעצר וככל הנראה מדובר באדם שניסה להעביר מסר מחאתי על מדיניות הממשל, האוסרת על הטסת כלי טיס פרטיים סמוך לבנייני הממשלה. צוות חבלה שסרק את המטוס מצא כי הוא אינו ממולכד.

רשת CNN דיווחה כי ברגע הנחיתה שרר כאוס בבית הקפיטול. על פי עדויות מהמקום, כשישה שוטרים רצו בין המסדרונות והכריזו על עוצר. באותו הזמן שהה בתוך חדר השימוע של ועדת החוץ והביטחון ראש ממשלת עיראק, חיידר אל עבאדי, המבקר בוושינגטון - דבר שהיווה אתגר לשוטרים שדנו בדרכים להוציא אותו מהמקום במידת הצורך.

עוד בוואלה חדשות:
ריבלין ב"יד ושם": "ישראל אינה פיצוי על השואה - היא קמה מכוח הזכות"
נערים פרצו לדירות ניצולי שואה בנתניה: "הזכיר לי את המלחמה"
בגלל סכסוך על נערה: בן 13 צרב את חברו עם כלי מטבח לוהט

צפו ברגע נחיתת המסוק

עיתון "טמפה בי" דיווח כי שוחח עם הטייס לפני שהמריא. לטענת העיתון, מדובר בגבר כבן 60 מפלורידה, דוור במקצועו, שרצה להביע מחאה על החלטת בית המשפט העליון הנוגעת למימון קמפיינים, ועל ההשפעה של כסף חיצוני על הפוליטיקה. לפי הדיווח, לפני שהמריא אמר לעיתון כי הוא טס לקפיטול כדי להעביר מכתב למחוקקים שבו מתוארים תלונותיו. בעיתון ציינו כי הם דיווחו על כוונותיו של הדוור לפני שהמריא לשירות החשאי ולמשטרת גבעת הקפיטול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מסוק קטן נחת בגבעת הקפיטול בוושינגטון, אפריל 2015. רויטרס
המסוק מופנה מבניין הקפיטול/רויטרס

המשטרה טרם אישרה את הדיווח בעיתון. לפי הודעת המשטרה, הטייס נמצא במעצר והחוקרים מנסים לברר אם הנחיתה אירעה בשל תקלה או בשל סיבות אחרות. לפי דובר הבית הלבן, אריק שולץ, הנשיא תודרך בנוגע לאירוע.

חבר של הדוור אישר ל-CNN כי הוא אכן הטייס ואמר כי הטיסה נועדה כדי להעביר מסר לקונגרס. "אין לו נשק או כל דבר אחר", אמר החבר, מייקל שנהאן, "אני מכיר אותו באופן אישי – הוא מתנהג כמו כלב פיטבול כשיש לו רעיון". שנהאן אמר כי הוא שמח שהוא שרד את הטיסה "אני רוצה להודות לאנשים שהחליטו שלא להרוג אותו", אמר.

מסוק קטן נחת בגבעת הקפיטול בוושינגטון, אפריל 2015. רויטרס
המסוק לאחר נחיתתו במדשאת גבעת הקפיטול/רויטרס
מסוק קטן נחת בגבעת הקפיטול בוושינגטון, אפריל 2015. רויטרס
מסוק קטן נחת בגבעת הקפיטול בוושינגטון, אפריל 2015/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully