וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סכסוך על נערה: בן 13 צרב את חברו עם כלי מטבח לוהט

15.4.2015 / 21:15

על פי החשד, הקורבן דיבר על נערה שעמה הוא מיודד, ובכך העליב את חברו של התוקף, שהחליט ללמד אותו לקח. בצעד נדיר, ביקשה המשטרה לעצור את החשוד עד תום ההליכים. "הכוויה תשאיר לו צלקות לשנים ארוכות"

אילוסטרציית נערים. ShutterStock
"דיברת לא יפה בין חברים"/ShutterStock

נער בן 13.5 הגיע ביום ראשון לתחנת משטרת תל אביב צפון כשעל ידו כוויה מזעזעת. המשטרה פתחה בחקירה, ממנה עלה כי החשוד בגרימתה הוא בן גילו של הקורבן שתקף אותו לאחר שדיבר לכאורה בצורה מעליבה כלפי חבר אחר של השניים. בעקבות החקירה, ביום שני נעצר נער בן 13 בחשד שצרב את ידו של המתלונן בתרווד לוהט.

מהחקירה עלה כי באותו יום נפגשו שלושת החברים בביתו של החשוד בתקיפה. בשלב מסוים נעלב אחד מהם מדבריו של הנער, לאחר שזה שיתף את דעתו על נערה שעמה הוא מיודד. החבר שבביתו התקיים המפגש החליט להעניש אותו, כדי "ללמד אותו לקח" על מעשיו. הוא ניגש למטבח, אחז בידו תרווד והצמיד אותו לכיריים הדולקות. התרווד העשויה מתכת התלהטה במהרה, אז שב החשוד לחבריו, והצמיד את הברזל המלובן לידו של חברו וגרם לו לכוויה קשה. "דיברת לא יפה בין חברים", אמר לו.

בבית החולים אבחנו כוויה מדרגה שנייה. "מדובר במקרה חמור שהתרחש בגלל שאחד החברים נעלב במהלך שיחה", אמר מפקד משטרת תל אביב צפון, סגן-ניצב ניסים דאודי. "החשוד גרם לחברו כוויה שתשאיר לו צלקות לשנים ארוכות. אנו נגלה אפס סובלנות וננהג ביד קשה נגד אלימות מכל סוג", הוסיף.

ביום שני האחרון נעצר החשוד שהכחיש את המעשים. תיק החקירה הועבר לראש שלוחת תביעות נוער במשטרה, שרון מילר-פז, שהחליטה כי מדובר במקרה חמור, ובצעד נדיר הגישה המשטרה בקשה לעצור את החשוד עד תום ההליכים, למרות שמדובר בנער שטרם מלאו לו 14.

עוד בנושא משפט ופלילים:
העבריין שמכר סמים ל-130 בני נוער נמלט ממעצר ואיים על עדים
נהג שחבריו נהרגו במרוץ נגדו זוכה מהריגה בערעור לעליון
"אברג'יל הירושלמי" שוחרר מהכלא - חשש מגל חיסולים במרכז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully