וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אברג'יל הירושלמי" שוחרר מהכלא - חשש מגל חיסולים במרכז

15.4.2015 / 8:22

יעקב (עקא) שמעון, ראש ארגון פשע בחסות יצחק אברג'יל ומי שאחראי לפי ההערכות ליותר מ-14 מעשי רצח בגוש דן, שוחרר שלשום בתום שלוש שנות מאסר. כעת מעריכים במשטרה שינסה "לסגור חשבון" עם הארגון של האחים מוסלי. "כאב ראש גדול לכולם"

חיזוק משמעותי לארגון הפשיעה של יצחק אברג'יל: יעקב (עקא) שמעון, ראש ארגון פשיעה ירושלמי הנמצא בחסות אברג'יל, ומי שאחראי לחיסולים רבים בגוש דן בשנים 2012-2010, שוחרר שלשום (שני) ממאסר של שלוש שנים בכלא השרון. במשטרה חוששים ששחרורו יצית גל חיסולים באזור המרכז.

ביחידה המרכזית של משטרת ירושלים וביחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) נשמו לרווחה כאשר דווקא שני שוטרי סיור ממשטרת בת ים הביאו לפני כמה שנים למאסרו של שמעון, שעל פי המשטרה אחראי על יותר מ-14 מעשי רצח בבת ים, בחולון ובראשון לציון - אף שמושבו הוא בירושלים. החיסולים בוצעו במסגרת ה"מלחמה" בין ארגונו של אברג'יל לזה של האחים מוסלי על השליטה בדוכני המרת מטבעות חוץ ("צ'יינג'ים") בשנים 2013-2010. "מלחמת הצ'יינג'ים" הופסקה כמעט לחלוטין עם מעצרו של שמעון ב-2012.

עוד בוואלה חדשות:
"בנט היה צריך להביא יותר מנדטים כדי לקבל את החוץ או את הביטחון"
הפגנה נגד ה"כת" החרדית: "הבנות שלנו בשבי, ולא עושים עבורן דבר"
אחרי 33 שנים: קובה תוסר מרשימת המדינות התומכות בטרור

ראש ארגון הפשיעה הירושלמי נעצר בבת ים יחד עם ה"חייל" רועי ניר, כשהשניים לבשו שכפ"צים והחזיקו חומר דליק ושני אקדחים גנובים. אף שכל הסימנים בשטח העידו על כך שהשניים תכננו חיסול, שמעון הורשע לבסוף במסגרת הסדר טיעון רק בעבירה של נשיאת נשק.

"זה כאב ראש גדול לכולם", אמר השבוע גורם בכיר במשטרה לוואלה חדשות. "עקא הוא ראש ארגון מסוכן מאוד, ודווקא משום שהוא לא מופיע בכותרות כמו מוטי חסין, הוא מסוכן עוד יותר".

היריבות בין ארגונו של אברג'יל לזה של האחים יוסי ואלי מוסלי הובילה לשורה של חיסולים הדדיים בשנים 2013-2010, שבהם נרצחו יותר מ-20 בני אדם. חלקם באו בעקבות גל עריקות מארגונו של אברג'יל - שבזמן זה ריצה מאסר בארצות הברית - לארגון של מוסלי.

אף שכתובתו היא בירושלים, נהג שמעון לפקח מקרוב על הנעשה ברחובות בת ים, חולון וראשון לציון בעוד ה"בוס" שהה מעבר ים. על פי הערכות מודיעיניות, רק בזכות שמעון חזרה ההרתעה לארגון של אברג'יל, וזה לא התפרק לחלוטין בתקופת היעדרו. בשנה שעברה חזר אברג'יל לארץ לשארית תקופת כליאתו. במשטרה מעריכים כי עם שחרורו ישוב הארגון לנסות לסגור "חשבונות פתוחים" עם העורקים בארגונם של האחים מוסלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully