וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב-משנה במשטרה נחקר בחשד לשיבוש הליכי חקירה

14.4.2015 / 20:47

שוטר בדרגת רב פקד נחקר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד לעבירות מתחום טוהר המידות, בעוד קצין בדרגת נצ"מ נחקר בחשד ששיבש חקירה. בתום החקירה השוטר הבכיר הורחק ל-48 שעות ממקום עבודתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השניים נחקרו במח"ש בחשד לעבירות כספים וטיוחן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוטר בדרגת רב-פקד מהצפון נחקר היום (שלישי) במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בחשד לעבירות מתחום טוהר המידות, וקצין נוסף בדרגת ניצב-משנה נחקר גם הוא בחשד לשיבוש הליכי חקירה. על פי החשד, השוטר בדרגת רב-פקד ביצע עבירות כספים, בעוד ניצב המשנה טייח אותן. בסיום החקירה, השוטר הבכיר יותר הורחק ממקום עבודתו ל-48 שעות.

עוד בנושא:
בכפוף לשימוע: מפקד ימ"ר חוף לשעבר יועמד לדין על מעשה מגונה
המפכ"ל דנינו נגד ח"כים: "כמה פופוליזם כדי להיבחר"
חוקרי מח"ש גיבשו תשתית ראייתית לאישום נגד הסמפכ"ל לשעבר

בתוך כך, מח"ש החליטה לפני כשבועיים לסגור את תיק החקירה הפלילי בעניינו של מפקד מחוז ש"י לשעבר, ניצב קובי כהן, ולא להעמידו לדין. על החשדות נגד כהן, לפיהן קיים לכאורה קשר אסור עם שוטרת שעבדה תחתיו, פורסם לראשונה בוואלה חדשות בתחילת השנה.

מפקד מחוז ש"י, ניצב קובי כהן. דוברות משטרת ישראל,
פרש מהמשטרה שבועיים לאחר פרסום הפרשה. ניצב קובי כהן/דוברות משטרת ישראל

במח"ש ציינו כי למרות שמדובר בהתנהגות לא נאותה, אין מדובר בעבירה פלילית. "לאחר בחינת מכלול הנסיבות בתיק, הוחלט כי הגם שמדובר לכאורה בהתנהגות שאינה הולמת קצין, שנעשתה בניגוד עניינים, הרי שבמכלול נסיבות העניין המעשים אינם מצדיקים העמדה לדין פלילי", הסבירו את ההחלטה.

כשבועיים לאחר פרסום הפרשה, החליט כהן לפרוש מהמשטרה והפך לניצב השישי שפורש בתקופתו של המפכ"ל, רב-ניצב יוחנן דנינו. "המפכ"ל קיבל את בקשתו ואמר כי הוא מצר על הנסיבות שבהן ניצב כהן מסיים את תפקידו", נמסר מהמשטרה. "המפכ"ל הודה לניצב כהן על שירות מסור ומקצועי לאורך שנים, שבהן ביצע שורה ארוכה של תפקידים מבצעיים ומרכזיים במשטרת ישראל ובהן תרם רבות לארגון לציבור ולביטחון מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully