וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו חש ברע בדרכו לישראל ופונה לבית החולים

13.4.2015 / 9:33

בית המשפט הורה לרב הנאשם בעבירות שוחד להתייצב מחר לדיון בעניינו חרף בקשת הדחייה של באי כוחו בשל מצבו הרפואי. הוא נחת לפנות בוקר בנתב"ג, אולם הועבר לאיכילוב לצורך צנתור. מחר הוא היה אמור להודות בעבירות בבית המשפט

הרב יאשיהו פינטו, הנאשם בעבירות שוחד, נחת לפנות בוקר (שני) בישראל. הוא בא לישראל לקראת דיון מחר בעניינו בבית המשפט המחוזי בתל אביב, אולם במהלך הטיסה הוא חש ברע. עם נחיתתו בנתב"ג הוא פונה לבית החולים איכילוב בתל אביב, ושם הוא עבר צנתור לצורך אבחנה, ונשללה מחלת לב. הוא נשאר בבית החולים לצורך השגחה.

"הרב הגיע במצב קשה. הוא עבר בחודשיים האחרונים שלושה ניתוחים, כולל ניתוח ראש. את הטיסה הוא עשה כשהוא מלווה ברופאו", סיפר אחד מקרובי הרב. "הרב הודיע שיתייצב בבית המשפט מחר בבוקר, וכך הוא יעשה".

עוד על משפט פינטו:
הלחץ על פינטו גובר: בית המשפט סירב לדחות הדיון בעניינו
שבועות לפני פתיחת משפטו: הרב פינטו מורדם אחרי ניתוח להסרת גידול
ביקורת חמורה של העליון על הסכם עד המדינה עם פינטו

תנ"צ אפרים ברכה בבית משפט העליון, אוקטובר 2014. נועם מושקוביץ
פינטו יודה שנתן לו שוחד. תנ"צ ברכה/נועם מושקוביץ

אתמול הורה בית המשפט המחוזי בתל אביב על התייצבותו של הרב פינטו לדיון לצורך הקראת כתב האישום נגדו. זאת חרף חוות דעות רפואיות שהגישו באי כוחו של הרב, שלפיהן אינו יכול לטוס לארץ במצבו. השופט עודד מודריק קיבל את עמדת הפרקליטות, שמומחה מטעמה בחן את מסמכיו הרפואיים של הרב וקבע כי הוא יכול לטוס. המומחה אף הטיל ספק בחיוניותו של הליך רפואי נוסף שיבוצע ברב, המתוכננת לסוף החודש.

פינטו מואשם במסגרת הסדר עד מדינה שנחתם עמו במתן שוחד לראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תת-ניצב אפרים ברכה, בהיותו ראש חטיבת החקירות. כמו כן, הוא נאשם בהצעת שוחד ובשיבוש מהלכי משפט. בדיון מחר הוא היה אמור להודות בעבירות כתב האישום המתוקן במסגרת ההסדר.

(עדכון ראשון: 8:59)

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • שוחד
  • נתב"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully