וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועות לפני פתיחת משפטו: הרב פינטו מורדם אחרי ניתוח להסרת גידול

בתום ניתוח שנמשך יותר משש שעות בבית חולים במנהטן סיפרו מקורבי הרב כי ישנו גידול נוסף בגופו וטרם ברור כיצד יטפלו בו. לא נשקפת סכנה לחייו. הפרקליטות: הוא מנסה לחמוק ממשפטו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית החולים שבו אושפז פינטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרב יאשיהו פינטו, מנהיגה הרוחני של קהילת "שובה ישראל" השוהה בארצות הברית, אושפז אתמול (חמישי) בבוקר ונותח במרכז הרפואי לטיפול במחלת הסרטן "Memorial Sloan Kettering" במנהטן. זאת, לצורך הסרת גידול סרטני שהתגלה אצלו לאחרונה בבטן התחתונה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה חדשות. בתום ניתוח שנמשך יותר משש שעות סיפרו מקורבי הרב כי חלה הידרדרות מסוימת במצבו וכעת הוא מורדם. בשלב זה, לא נשקפת סכנה לחייו. בחודש הבא אמור להתחיל משפטו ובפרקליטות טוענים שהוא מנסה לחמוק באמצעות הניתוח.

עוד בוואלה חדשות:
עדות אב הבית: איש אמונו של נתניהו ש"מצפצף על הנהלים"
כך ישראל תוקעת את העיר שתמנע את האינתיפאדה הבאה
טורקיה: בפעם השנייה השבוע - מהומה אלימה בפרלמנט. צפו

עוד סיפרו המקורבים כי הרופאים החליטו לשנות את הטיפול מתוך מטרה "להתמודד בצורה טובה יותר עם המחלה שהתגלתה מורכבת יותר מכפי שנראתה בבדיקות המקדימות", כלשון מקורבי הרב. לדבריהם, מלבד הגידול המדובר, ישנו גידול נוסף בגופו של הרב וטרם ברור בשלב זה כיצד יטפלו בו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המחלה התגלתה מורכבת יותר מכפי שנראתה בבדיקות". בית החולים במנהטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרב פינטו אושפז בבית חולים לטיפול במחלה כמה פעמים בחודש אוקטובר האחרון. הוא אושפז לאחר שחש ברע בערב יום הכיפורים, ובתום בדיקות שנעשו לו נקבע כי בגופו ישנו גידול סרטני.

טרם ברור אם למצבו הרפואי של הרב פינטו יהיו השלכות על המשפט שמתנהל נגדו בגין מתן שוחד לבכירים במשטרה. לאחרונה, קבע בית המשפט המחוזי בתל אביב כי מועד הקראת כתב האישום נגד הרב יתקיים בעוד פחות מחודש, ב-11 במרץ. אולם, בפעם האחרונה נדחה מועד הדיון בשל מצבו. כעת לא ברור אם זה יידחה פעם נוספת.

בפרקליטות טוענים שעד עכשיו, הרב פינטו עשה הכול כדי לעכב את המשפט. לאחרונה אף ביקש סנגורו עו"ד אייל רוזובסקי ארכה של חודש בשל הניתוח, ובפרקליטות העריכו שהרב ינסה לחמוק בעקבות הניתוח.

  • עוד באותו נושא:
  • סרטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully