וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר מפלגת העבודה פוטר ללא אישור המזכ"ל - והוחזר לאחר מחאה

12.4.2015 / 16:40

דניאל הרוש פוטר בערב חג הפסח על ידי מנכ"ל המפלגה שמעון בטאט, בנימוק של גירעון בתקציב המפלגה. אלא שחברי המפלגה מחו על הפיטורים, והמזכ"ל חיליק בר הפך אותם על פיהם. במפלגה מכחישים עתה את הפיטורים

השופט יעקב שמעוני והמזכ"ל חיליק בר עוברים על תוצאות הבחירות, ינואר 2015. ראובן קסטרו
"אף עובד לא יפוטר ללא אישורי". מזכ"ל המפלגה חיליק בר/ראובן קסטרו

במחנה הציוני מצאו את האשם בכישלון המפלגה בבחירות: ביום חמישי שעבר, ערב חג הפסח, הודיע מנכ"ל המפלגה, שמעון בטאט, לדובר הסיעה, דניאל הרוש, על הפסקת עבודתו במפלגה. בטאט נימק בפני הרוש את המהלך בצורך לקצץ בתקנים לאור הגירעון שאליו נכנסה המפלגה לאחר הבחירות, ובישר לו כי התנאים הכספיים הקשורים בפיטוריו יוסדרו לאחר החג. בנוסף להרוש, קיבלה גם דוברת המפלגה למגזר הרוסי, קתרינה פרימון, הודעה דומה.

בעקבות הכוונה לפטר את הרוש, שנחשב לדובר מקצועי ומסור, התעוררה מחאה בתוך המפלגה. המזכ"ל, חיליק בר, היחיד ששמורה לו הזכות לפטר עובדים, הודיע הבוקר (ראשון) כי מבחינתו המהלך מבוטל. במחנה הציוני נלחצו מהביקורת בתוך המפלגה על המהלך, והכחישו את פיטוריו של הרוש בטענה שההליך טרם הושלם. זאת, למרות שעד הבוקר נמשכו המגעים מולו להסדרת תנאי עזיבתו.

עוד בוואלה חדשות:
שיא כל הזמנים: 72,690 נוסעים יעברו היום בנתב"ג
דודת הילדה שנספתה בתאילנד: "עד לאסון היה לשני טיול יפהפה"
המדינה: חברות הסלולר ידעו שהאנטנות במגרון אינן חוקיות

דניאל הרוש, דובר מפלגת העבודה שפוטר  אפריל 2015. פייסבוק, אתר רשמי
דניאל הרוש/אתר רשמי, פייסבוק

בהודעה שפרסם הבוקר, מסר בר כי "אף עובד מפלגה לא יפוטר ללא אישור מזכ"ל המפלגה, ללא שימוע, ובוודאי שלא בערב החג. הופתעתי לשמוע על פיטוריו מהתקשורת, דבר שאינו מקובל ושנעשה ללא סמכות ובאופן שאינו תקין. דניאל הרוש הוא עובד מסור ודובר מחונן, והפסקת עבודתו, אם בכלל, תעשה לאחר שיחה איתו, בהתאם לכללי העבודה והמוסר המקובלים, ובכל מקרה תתקבל על ידי יו"ר ומזכ"ל המפלגה בהתייעצות עם הרוש. הדבר נכון גם לגבי דוברת המגזר הרוסי קתרינה פרימון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ביקורת נוספת שהשמיעו במטה המפלגה היא על תפקודו של בטאט, אשר העסיק במהלך קמפיין הבחירות שניים מקרובי משפחתו, וכעת מבקש לפטר את הרוש מנימוקי חיסכון. מקור במטה המפלגה מסר לוואלה חדשות: "בטאט בנה מטה מסורבל ויקר, ובין היתר העסיק בו שני קרובי משפחה, לכן זה אבסורד שהאיש שאחראי יותר מכל אחד אחר על המחדל הניהולי הזה מפטר אחרים. תמוה שהרצוג ממשיך לתת לו לנהל את המפלגה".

טרם התקבלה תגובת המפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully