וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא כל הזמנים: 72,690 נוסעים יעברו היום בנתב"ג

12.4.2015 / 10:29

422 טיסות ינחתו וימריאו ביממה הקרובה בנמל התעופה בן גוריון ביום העמוס ביותר לתקופה. במהלך החג עברו כחצי מיליון נוסעים בנתב"ג, בהם 200 אלף ישראלים שבילו את החג בחו"ל. מאות נתקעו באיטליה ובכרתים עקב תקלות. "התגעגענו לכלבה שלנו". צפו בדיווח מאולפן וואלה

צילום מסך

72,690 נוסעים צפויים לעבור היום (ראשון) בנמל התעופה בן-גוריון ביום העמוס ביותר לתקופה. הנוסעים ימריאו וינחתו ב-422 טיסות כשהיעדים המרכזיים שאליהם נוסעים הישראלים הם איטליה, כרתים רודוס וקפריסין. כמו כן, במהלך החג עברו כחצי מיליון נוסעים בנמל, מתוכם 200 אלף ישראלים שבילו אותו בחו"ל.

בשדה התעופה ממליצים ליוצאים לחו"ל להגיע לנמל כשלוש שעות לפני הטיסה ומעריכים כי במהלך ימי הפסח נרשמה תנועה של יותר מחצי מיליון נוסעים. "היו מצות, שמרנו, בילינו טיילנו, נהנינו", אמרה דליה אבן מרמת גן שבילתה את החופשה בוורנה.

עוד בוואלה חדשות:
החורף עדיין כאן: גשום בכל הארץ וקר מהממוצע בעונה
הצעיר הישראלי שנרצח בברלין: יוסי דמארי מפתח תקווה
מאות אלפים חגגו את המימונה; נתניהו: "אדאג לאחדות העם"

נתב"ג בפסח, מרץ 2015. ראובן קסטרו
היום אמור להיות היום העמוס ביותר לתקופה/ראובן קסטרו

בתוך כך, מאות ישראלים נתקעו ביממה האחרונה בחו"ל לאחר שארבע טיסות שהיו אמורות להמריא לארץ עוכבו מסיבות שונות. שתי טיסות של חברת "בלו בירד" היוונית שהיו אמורות לשוב מכרתים בוטלו הלילה והבוקר עקב תקלה טכנית באחד ממטוסי החברה ורק אתמול נתקעו נוסעים נוספים של אותה חברה ברודוס למשך עשר שעות עד ששבו לארץ.

"יש בקבוצה הרבה מאוד ילדים, והבעיה היא שבכל שעה מודיעים לנו שבעוד שעה אוספים אותנו לשדה. זה בהחלט בלתי-נסבל", סיפרה אחת הנוסעות שנתקעו בכרתים. לפי שעה, לא ברור מתי ישובו הנוסעים לארץ וטרם התקבלה תגובתה של חברת "קווי חופשה", שארגנה את הטיסות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בכל שעה מודיעים לנו שבעוד שעה אוספים אותנו לשדה". מטוס אל על/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאל הלפרן ששב מברלין, סיפר שהוא נתקע במשך עשר שעות בדרך לחופשה. "הטיול התחיל מקרטע. הגענו למטוס והייתה תקלה בשירותים אז שלחנו לנו מטוס מאנגליה. עשר שעות עיכוב, אבל בסדר נקבל פיצוי. מאוד כיף שחזרנו, התגעגענו לכלבה שלנו", אמר.

במקביל, 360 נוסעים של שתי טיסות אל על ממילנו לתל אביב ומרומא לתל אביב נתקעו בנמלי התעופה באיטליה בשל תקלות במטוסים. במטוס בואינג 737 שהיה אמור להמריא הלילה ממילאנו פגעה ציפור וגרמה נזק לאחת ממערכות המטוס. למטוס השני, שהיה אמור להמריא הלילה מרומא לישראל, גם הוא בואינג 737, נגרמה תקלה. נוסעיהן של שתי הטיסות פונו למלון. כמו כן, הוזעק טכנאי מישראל לרומא כדי לתקן את התקלה. עדיין לא ברור מתי ימריא המטוס לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully