וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר הישראלי שנרצח בברלין: יוסי דמארי מפתח תקווה

גופתו של דמארי בן ה-22, אשר נמצאה בסוף השבוע שעבר בברלין כשעליה סימני אלימות קשים, זוהתה באופן סופי באמצעות דגימת DNA. בשישי האחרון הודיעה המשטרה כי אזרח אלבני בן 28 נעצר בחשד למעורבות ברצח

כתב: יוסי אלי, צילום: רויטרס, טל רימון, עריכת וידאו: יאיר דניאל

הצעיר הישראלי אשר גופתו נמצאה בסוף השבוע שעבר בסמוך לכנסייה נטושה בברלין כשעליה סימני אלימות קשים הוא יוסי דמארי, בן 22 מפתח תקווה. על פי הודעת משטרת ברלין בנושא, אשר פורסמה לפני ימים אחדים באתר ביחד עם תמונתו של דמארי שנלקחה מדרכונו, גופתו זוהתה סופית בעזרת שגרירות ישראל בברלין ובאמצעות דגימת DNA של הנרצח.

גופתו של דמארי נתגלתה על ידי עוברי אורח ביום ראשון שעבר בשעה 6:20, בסמוך לכנסייה הפרנציסקנית הנטושה הסמוכה לכיכר אלכסנדרפלאץ, אשר מהווה מקום מפגש של מחוסרי דיור. הגופה עברה נתיחה כבר באותו היום, והעלתה כי ההרוג נפל קורבן למתקפה אלימה.

בשישי האחרון נרשמה התפתחות בחקירה לאחר שהמשטרה הודיעה כי הרשויות בצ'כיה השכנה עצרו אדם בחשד למעורבות ברצח דמארי. על פי ההודעה, החשוד הוא אלבני בן 28, והוא נעצר בעיירה צ'כית הנמצאת בסמוך לגבול עם גרמניה. עוד נמסר כי לפני שנתפס, הוצא נגד החשוד צו מעצר ברחבי האיחוד האירופי.

יוסי דמארי, בן 22 מפתח תקווה, הישראלי שגופתו נמצאה בסמוך לכנסייה נטושה בברלין. משטרת ברלין, מערכת וואלה! NEWS
יוסי דמארי, אשר נרצח בברלין בסוף השבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, משטרת ברלין

המשטרה הגרמנית הבהירה שהחשוד פגש את הישראלי בהוסטל בברלין – שאליו הגיע האחרון ב-3 באפריל. לפי ההערכה, האלבני, ששמו לא פורסם, רצח את הישראלי ביום שלאחר מכן. התביעה בגרמניה תבקש להסגיר לידיה את החשוד על מנת להעמידו לדין בתחומה.


הרקע למעשה עדיין לא ברור – באם מדובר במעשה פלילי או אנטישמי, והמשטרה ביקשה את עזרת הציבור בפיענוח הרצח וקראה לכל מי שיש לו מידע על הנרצח ועל שהותו בברלין לבוא להעיד. "אין לנו ראיות לכך שמדובר ברצח שאירע במהלך שוד או על מניע פוליטי", מסר התובע מרטין סטלטנר עם חשיפת הפרשה. "אנחנו צריכים להמתין לרמזים נוספים, בהם האפשרות שהאלכוהול שיחק תפקיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הכנסייה הפרנציסקנית הנטושה, אלכסנדרפלאץ, ברלין. גוגל סטריט וויו, צילום מסך
הכנסייה הנטושה שבה נמצאה גופתו של דמארי/צילום מסך, גוגל סטריט וויו

הרב שמואל סגל, מבית חב"ד בברלין, סיפר השבוע לוואלה חדשות כי הוא הכיר את הצעיר. "הוא לא היה אצלנו הרבה זמן", אמר. "יש לנו מרכז חב"ד ממש צמוד למקום שבו הוא נמצא. מי שמכיר את ברלין יודע שבאזור של אלכסנדרפלאץ יש הרבה אנשים קצת הזויים".

הרב יהודה טייכטל הוסיף כי הצעיר הגיע לבית חב"ד בעיר בערב פסח. "הוא אמר שאין לו איפה להיות", סיפר. "הבאנו לו אוכל, סידרנו לו מקום לישון. באותו הערב הוא אמר 'בסדר גמור', ואז הלך ולא חזר. הוא לא היה בסעודה, ולא הגיע לישון".

עוד בוואלה חדשות:
פגישה היסטורית בין נשיאי ארה"ב וקובה: "מסתכלים לעבר העתיד"
"השיא לקראתנו": כמות הגשמים באפריל – יותר מפי 3 מהממוצע
בפעם השנייה השבוע: דליפת גז אמוניה במפעל בצפון

  • עוד באותו נושא:
  • ברלין
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully