וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודת הילדה שנספתה בתאילנד: "עד לאסון היה לשני טיול יפהפה"

בהודעה מטעם המשפחה מסרה דודתה של שני מריל בת ה-12, שנספתה בשריפה שפרצה במעבורת במהלך טיול בת מצווה, כי בני משפחתה שבו היום לארץ. לדבריה, טרם זוהתה סופית הגופה ולא ידוע מתי תועבר לישראל

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

בני משפחתה של שני מריל בת ה-12 ממודיעין, שנספתה בשבוע שעבר בשריפה במעבורת בתאילנד במהלך טיול בת מצווה, שבו הבוקר (ראשון) לארץ. ענת מריל, דודתה של שני, מסרה בהודעה מטעם המשפחה כי תהליך הזיהוי טרם הושלם ולכן לא ברור עדיין מתי תועבר גופתה לארץ.

"אנחנו מבקשים להזכיר ולזכור שעד לאותו רגע, היה לשני טיול יפהפה עם משפחתה, עמוס נופים מרתקים וחוויות נפלאות שמהם היא נהנתה בכל רגע", אמרה מריל. "המשפחה מבקשת להודות לכולם על גילויי ההשתפות בצער ועל הרצון לסייע. עם זאת, המשפחה מבקשת לכבד את פרטיותה ולהימנע מהמשך סיקור תקשורתי".

עוד על השריפה בתאילנד:
הותר לפרסום: הילדה שני מריל היא בת ה-12 שנספתה בתאילנד
נמצאה גופת בת ה-12 שנספתה בשריפה בתאינלד

שני מריל בת ה-12 שנספחה בשריפת מעבורה בתאילנד. באדיבות המשפחה
שני מריל/באדיבות המשפחה

המעבורת, "או ננג פרינסס", הייתה בדרכה מקראבי לפוקט שבדרום המדינה, במרחק של כעשרה קילומטרים מהחוף, כשהמנוע התפוצץ והיא עלתה באש, ביום רביעי אחר הצהריים. סירות דייגים וסירות מנוע קטנות ששטו באזור מיהרו למקום וחילצו את הנוסעים. על פי נתי חדד, מ"קוסמוי איחוד והצלה", כשפרצה השריפה קפצו כל הנוסעים למים, אולם משום שהילדה ירדה לבטן הספינה כדי ללכת לשירותים היא נלכד ולא ניתן היה לחלץ אותה.

במשך שעות לאחר האירוע הוגדרה מריל נעדרת, וצוללנים פעלו בניסיון לאתר אותה. לבסוף נמצאה גופתה במהלך הלילה באזור שבו נשרפה המעבורת בעומק של 18 מטרים. הגופה נכוותה קשות, ולכן הליך הזיהוי אורך זמן רב. 114 בני אדם נוספים שהיו על המעבורת חולצו בשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully