וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: הילדה שני מריל היא בת ה-12 שנספתה בתאילנד

שני, בת למשפחה ממודיעין שחגגה את טיול בת המצווה שלה בתאילנד, היא הילדה שנספתה במעבורת שעלתה באש כאשר עשתה דרכה מהאי פוקט לאי קראבי. הליך זיהוי הגופה עדיין נמשך

צילום: רשתות הטלוויזיה בתאילנד, עריכה: טל רזניק

שני מריל, בת 12 ממודיעין, היא הילדה שנספתה אתמול בטיול בת המצווה שלה בתאילנד, עת שהמעבורת שעליה שהתה עם משפחתה עלתה בלהבות בשל כשל במנועים - כך הותר אתמול (חמישי) לפרסום. גופתה של הילדה נמצאה הלילה על ידי צוללנים באזור שבו נשרפה המעבורת בעומק של 18 מטרים. כוחות החילוץ סיפרו שהגופה נכוותה קשות, ולפיכך, הליך זיהוי הגופה עדיין נמשך.

המעבורת הייתה בדרכה מקראבי לפוקט שבדרום המדינה. נתי חדד מ"קוסמוי איחוד והצלה" סיפר: "לפתע, פרצה שם שריפה ונהיה עשן", אמר. "כשהתחיל להיות עשן, כל מי שהיה בספינה קפץ למים. הבעיה היא שבגלל שהילדה הייתה למטה והיה עשן נוראי, לא יכלו לחלץ אותה".

עוד על הטרגדיה בתאילנד:
החיפושים אחר הישראלית בתאילנד: "זוהתה גופה"
אסון בתאילנד: "מנוע המעבורת התפוצץ - בת 12 נספתה בטיול בת מצווה"

גופתה של שני מריל ממודיעין אשר נספתה בשריפה שפרצה על ספינה בתאילנד, אפריל 2015. משטרת תאילנד,
חילוץ הגופה/משטרת תאילנד

לדברי שליח חב"ד בפוקט, אליעזר ליינס, תהליך הזיהוי טרם הושלם וצוותי החיפוש מנסים לאמת את זהות הילדה תוך שימוש במסמכים. החיפושים התחדשו עם עלות השחר לאחר שהופסקו בשל התנאים הקשים. "היה חשוך פה מאוד וזה אזור קשה", הסביר ליינס בשיחה עם וואלה חדשות.

ליינס פגש שלשום את בני משפחתה של הילדה, שחולצו מהספינה הבוערת בין 114 נוסעיה, ושוהים יחד עם כל שאר השורדים בבית מלון סמוך למקום טביעת המעבורת. "בני המשפחה נסערים", תיאר. "הם במצב מאוד לא נעים. מצב קשה של אי ודאות. מדובר בזוג הורים, שלהם עוד ילדים כאן. הם במצב נפשי קשה. אין להם ילדה לראות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מעבורת טבעה בתאילנד, בת 12 נספתה. הטלוויזיה התאילנדית, צילום מסך
המעבורת הבוערת/צילום מסך, הטלוויזיה התאילנדית

שליח חב"ד מתח ביקורת על עבודת כוחות החילוץ המקומיים. "התאילנדים כאן איטיים ואין פה עדיין אף נציג ישראלי מלבדנו", ציין. "אני מקווה מאוד שעד הבוקר יגיעו לכאן עוד כוחות חילוץ וגם נציגות ישראלית. עד אז, הבהרנו לבני המשפחה שאנחנו איתם. נספק להם את כל מה שיידרש כדי לעבור את השעות הקשות האלה".

המעבורת, "או ננג פרינסס" הייתה במרחק של כעשרה קילומטרים מהחוף כשעלתה באש. סירות דייגים וסירות מנוע קטנות ששטו באזור מיהרו למקום וחילצו את הנוסעים. מפקד כוח החירום של משטר החופים התאילנדי, פניה דטסופה, מסר כי "האש פרצה סמוך לשעה 15:30 (שעון מקומי), כשהמעבורת הייתה בדרכה חזרה לפוקט. בשעה 18:00 היא שקעה".

(עדכון ראשון: 18:54)

גופתה של שני מריל ממודיעין אשר נספתה בשריפה שפרצה על ספינה בתאילנד, אפריל 2015. משטרת תאילנד,
גופתה של שני מריל ממודיעין אשר נספתה בשריפה שפרצה על ספינה בתאילנד, אפריל 2015/משטרת תאילנד
  • עוד באותו נושא:
  • תאילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully