וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: קלינטון תודיע מחרתיים על התמודדותה לנשיאות

10.4.2015 / 17:15

על פי גורם במפלגה הדמוקרטית, אין בכוונת קלינטון להודיע על ההתמודדות בנאום אלא באמצעות הרשתות החברתיות, בניסיון לפנות לקהל הבוחרים הצעיר. לקלינטון, שתהיה הראשונה מהמפלגה הדמוקרטית שתודיע על כוונתה להתמודד, לא צפויה תחרות קשה מבית

צילום: רויטרס, עריכה: ניב פוקס

(קלינטון, השבוע: "אינכם רוצים לראות אישה כנשיאת ארצות הברית?")

אחרי חודשים רבים של הכנת הקרקע למרוץ, שרת החוץ לשעבר של ארצות הברית הילרי קלינטון צפויה להודיע ביום ראשון הקרוב על התמודדותה לנשיאות ב-2016 - כך אישר היום (שישי) גורם במפלגה הדמוקרטית. לדבריו, אין בכוונתה להודיע על התמודדותה בנאום אלא באמצעות רשתות חברתיות, ככל הנראה בניסיון לפנות לקהל הבוחרים הצעיר יותר במדינה.

מוקדם יותר דווח ב"גרדיאן הבריטי" כי קלינטון צפויה לפרסם הודעה באמצעות הטוויטר בשעה 19:00 (שעון ישראל), ואחרי כן תפרסם הודעת וידאו והודעה בדואר האלקטרוני. גם ה"ניו יורק דיילי ניוז" דיווח מפי מקורות המקורבים לאשת הנשיא לשעבר על כוונתה להשיק את הקמפיין שלה באמצעות המדיה הדיגיטלית ולאחר מכן לצאת למסע של כמה אירועי קמפיין, בין היתר במדינות אייווה וניו המפשייר.

עוד בוואלה חדשות:
כיצד תשפיע ההפיכה בתימן על ישראל?
שוטר נהרג בהתהפכות ניידת בבירה; אישה נהרגה בתאונה בשפלה
אחרי שגופת הישראלי זוהתה: משטרת ברלין מחפשת אחר עדים

הילרי רודהאם קלינטון, מרץ 2015. AP
תודיע על התמודדותה באמצעות ציוץ בטוויטר. קלינטון בחודש שעבר/AP

קלינטון תהיה הראשונה מטעם המפלגה הדמוקרטית שתודיע על כוונתה להתמודד. היא נחשבת למועמדת מובילה במפלגה ולא צפויה לה תחרות קשה מבית מול מתמודדים כמו מושל מרילנד לשעבר, מרטין אומאלי, שעשוי להודיע על כוונתו לרוץ לנשיאות.

מהמפלגה הרפובליקנית היריבה הכריזו עד כה הסנאטורים טד קרוז וראנד פול על התמודדותם. שלשום הודיע גם הכומר הקיצוני טרי ג'ונס, הידוע בכך שהצית ספרי קוראן, על כוונתו להתמודד כמועמד עצמאי.

בפעם הקודמת שבה החליטה להתמודד לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית, ב-2008, הפסידה קלינטון לברק אובמה בפריימריז. מאוחר יותר מינה אובמה את הילרי לשרת החוץ בממשלתו. הניצחון של אובמה בשעתו מיוחס לשימוש המחוכם שעשה ברשתות חברתיות ובאפליקציות כדי למשוך תומכים ומצביעים צעירים וכן כדי לגייס תרומות - משהו שקלינטון בת ה-67 תנסה לחקות.

(עדכון ראשון: 13:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully