וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחור ניסה לאנוס פעמיים - וגילה שהסתבך עם הבחורה הלא נכונה

ג'ין הי ניסה לאנוס עובדת שסיימה את המשמרת שלה במסעדה - וקיבל את שוק חייו כשגילה שהוא נפל לידייה של מומחית לאומנויות לחימה

ניסה לאנוס את העובדת וגילה שהיא מומחית לאומנויות לחימה. CEN, צילום מסך
ממצלמות המסעדה: הבחורה בחצאית תקפה בחזרה את האנס/צילום מסך, CEN

ג'ין הי בן ה-25 ניסה לאנוס צעירה שסיימה את עבודתה במסעדה והופתע לגלות שהוא הסתבך עם הבחורה הלא נכונה כשהיא השיבה מלחמה והכניעה אותו - פעמיים. האירוע יוצא הדופן הזה, שהתרחש לפני כחודש בעיר ליניי שבמחוז שנדונג, מזרח סין, תועד במצלמות המסעדה שחושפות תמונות מפתיעות של רגע התקיפה.

הכל החל כשג'ין דפק על דלת המסעדה הסגורה וביקש מהעובדת שנותרה לבדה במקום להשתמש בשירותים. כשהיא איפשרה לו להיכנס - הוא התנפל עליה וניסה לתקוף אותה מינית. היא בתגובה הדגימה עליו כמה תרגילים מובחרים באומנויות לחימה, או ליתר דיוק - הפילה אותו לרצפה, עלתה עליו וחנקה אותו. אז היא גם הזהירה אותו שיניח לה, שיחררה אותו ויצאה משם מריצה. הבחור התוקף לא הבין את הרמז, לא ויתר, רדף אחריה וניסה לתקוף אותה בשנית. גם הפעם היא השיבה מלחמה, ושוב האנס מצא את עצמו שוכב תחתיה ומתחנן לחייו.

העובדת בורחת מהאנס. CEN, צילום מסך
העובדת בורחת מהאנס אחרי שאיימה עליו להניח לה/צילום מסך, CEN

"היא הייתה מאוד אמיצה וכישורי אומנויות הלחימה שלה הצילו אותה. הוא לא ידע מה פגע בו", סיפר חבר של הצעירה, "בשלב מסוים הוא היה על הרצפה והיא עלתה עליו ושמה את הידיים שלה על הגרון שלו". השבוע, כשבועיים לאחר התקרית, המשטרה איתרה את התוקף ועצרה אותו באשמת ניסיון לאונס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
האנס מנסה לתקוף בשנית אך נכשל. CEN, צילום מסך
האנס מנסה שנית ונכשל גם הפעם/צילום מסך, CEN

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully