וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימית מתה אחרי בר המצווה המוקדמת לבנה: "לא איבדה אופטימיות"

קרנט, אם לחמישה, הלכה לעולמה בביתה שבמושב כפר ברוך אחרי מאבק ממושך בסרטן. לפני כחודשיים חגגה בר מצווה לבנה בן ה-11, אוריאל. "הסביבה באה לחבק את ימית ובסוף ימית היא זו שחיבקה את סביבתה. זה מלמד על האישיות הייחודית שלה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

הסוף הבלתי-נמנע הגיע: ימית קרנט, האם שהצליחה לרגש רבים כשחגגה בר מצווה מוקדמת לבנה, נכנעה הלילה (רביעי) למחלת הסרטן. לפני חודשיים, ממיטת חולייה בבית החולים רמב"ם שבחיפה, ביקשה את בקשתה האחרונה - להקדים את בר המצווה לבנה אוריאל בן ה-11 בשנה וחצי ולחגוג עמו. הלווייתה תתקיים היום בשעה 17:00 במושב מגוריה כפר ברוך שבעמק יזרעאל.

בעלה, עופר קרנט, אמר הבוקר בשיחה עם וואלה חדשות כי הנחמה היחידה שלו היא שהיא כבר לא סובלת. "את הימים האחרונים עברנו איתה ליד המיטה, יחד עם הילדים. הם ליטפו אותה כשהייתה עוד בהכרה", סיפר הבעל. "אנו נעזרים בהכוונה מקצועית והם היו איתה בכל התהליך. זה לא אירוע של יום אחד, כל יום היה יותר גרוע, והסוף היה ידוע מראש. לאט-לאט היא הלכה ודעכה. בשבועיים האחרונים הייתה נפילה, ובשלושת ימים האחרונים הייתה הידרדרות נוספת".

עוד בוואלה חדשות:
"עם חתימת ההסכם, נתחיל להשתמש בצנטריפוגות מתקדמות"
אלה האנשים שעובדים בהצלת חיים כשאתם בחופשה
ארה"ב: שוטר לבן ירה 8 פעמים בגבו של גבר שחור שנמלט

ימית קרנט חולת הסרטן שחגגה בר מצווה מוקדמת לבנה אריאל בן ה-11 יחד עם בעלה עופר, 11 בפברואר 2015. קרדיט: שלומי גבאי,
"אישה אמיצה". ימית עם בעלה עופר/קרדיט: שלומי גבאי

על הפעם האחרונה שדיבר עם ימית סיפר: "זה היה לפני שלושה ימים, זמן קצר בלבד לפני שהיא איבדה את הכרתה. היא הגיבה בעיקר עם הראש בכן ולא. זו לא הייתה שיחה עמוקה אלה שיחה על הטיפול והכאבים שיש לה. לפני כן היו לנו שיחות שבהן היא מסרה את הבקשות שלה לעתיד, בעיקר בקשר לילדים ובקשות אישיות שלה ממני".

"כולנו עצובים ובוכים אבל מצד שני מבינים שהיא כבר לא סובלת וזה מה שחשוב כרגע", הוסיף הבעל. "היא סבלה המון. היא הייתה חולה כמעט שנתיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ימית קרנט חולת הסרטן שחגגה בר מצווה מוקדמת לבנה אריאל בן ה-11, 11 בפברואר 2015. קרדיט: שלומי גבאי,
ימית קרנט עם בנה אוריאל בחגיגות בר המצווה, לפני כחודשיים/קרדיט: שלומי גבאי

בחגיגת בר המצווה לפני כחודשיים אמר בנה בדרשה שריגשה עד דמעות את הנוכחים: "הייתי מאוד רוצה לחגוג את מסיבת בר המצווה כמו כל הילדים, בגיל 13. אבל היום אני רוצה להיות עם אימא. אני רוצה שתהיי מאושרת וגאה בי".

הקדמת בר המצווה הייתה משאלתה האחרונה של אמו ימים ספורים אחרי שחלה הידרדרות ניכרת במצבה הבריאותי. הטיפולים הכימותרפיים שקיבלה הופסקו, והרופאים קבעו שלא נותר לה זמן רב לחיות. "יש לי חלום להספיק לעשות לאוריאל משהו סמלי עם המשפחה", אמרה קרנט. "בעוד שנה וקצת יהיה לו בר מצווה ואני לא אהיה שם איתו. יש לי רצון לשמח אותו, שנוכל לעשות משהו ביחד, משהו מיוחד שהוא יוכל לזכור".

ימית קרנט חולת הסרטן שחגגה בר מצווה מוקדמת לבנה אריאל בן ה-11, 11 בפברואר 2015. קרדיט: שלומי גבאי,
ימית באלונקה שאליה הובאה לבר המצווה של בנה/קרדיט: שלומי גבאי

גדי שבתאי, הפעיל החברתי שהפיק את האירוע, סיפר היום: "ההיכרות שלנו החלה לפני שנה וחצי, כשנתבקשתי לארגן מסיבת בת מצווה לבתה דניאל, שהייתה אז בת 12. למדתי להכיר את המשפחה דרך דניאל. מה שמאפיין אותם זה אושר, שמחה ואהבה. ימית לא הפסיקה להיות אופטימית לרגע אחד, לחבק ולנשק. נוצר מצב שהסביבה באה לחבק את ימית ובסוף ימית היא זו שחיבקה את סביבתה. זה מלמד על האישיות הייחודית שלה".

"נפלה בחלקי זכות מאוד מאוד גדולה להכיר אישה כזו מדהימה ומשפחה כזו מופלאה", אמר. "הם אמרו לי שהפכתי מבחינתם לאח, וזה אומר שהקשר הזה לא ניתק היום אלא כנראה הוא קשר לעד. זה סיפור מאוד עצוב".

שבתאי, אבא לבן 21 שחלה גם הוא במחלה קשה, הוסיף: "קל לי להיות אמפתי למצבם כי אני עובר את אותו הדבר. ימים ספורים לאחר שחגגנו בת מצווה לדניאל נודע לי על מצבו של בני".

לפניות לכתבים:

עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.com
יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully