וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 40 ממרכז הארץ ביצע מעשה סדום באחיינו בן השבע

7.4.2015 / 15:12

בחקירתו במשטרת צפון תל אביב הודה החשוד בביצוע המעשים המיוחסים לו, בהם מעשים מגונים נוספים. הפרשה נחשפה אחרי שאשתו של החשוד הבחינה בהתנהגות מוזרה של בעלה כלפי בנה של אחותה. היא דיווחה לאחות על כך, והאחרונה הגישה תלונה במשטרה

אילוסטרציה. ShutterStock
החשוד הודה בביצוע המעשים/ShutterStock

המשטרה עצרה בערב חג הפסח תושב מרכז הארץ, בן 40, בחשד שביצע מעשים מגונים ומעשה סדום באחיינו בן השבע. היום (שלישי) הוא הודה בפני חוקרי במשטרת צפון תל אביב כי ביצע את המעשים בארבעה מקרים שונים במהלך החודש וחצי האחרון בעת שהילד הגיע לביתו.

הפרשה נחשפה אחרי שאשתו של החשוד הבחינה בהתנהגות מוזרה של בעלה כלפי בנה של אחותה. היא דיווחה לאחות על כך, והאחרונה הגישה תלונה במשטרה. מהחקירה, שמנוהלת בפיקודו של סגן-ניצב ניסים דאודי, עלה כי האיש ניצל את הרגעים שבהם נשאר לבד עם אחיינו כשהיה מגיע אליו לביקור, ואז ביצע את המעשים. על פי החשד, הוא נגע בכמה מקרים באיבריו המוצנעים ובאחד המקרים ביצע בו, לפי החשד, מעשה סדום. היום צריך להכריע בית המשפט השלום בתל אביב אם להורות על הארכת מעצרו.

בחודש שעבר הגישה פרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אליהו ליפא ברוורמן, בן 30 מבני ברק, בגין מעשה מגונה בנסיבות אינוס בילדה בת חמש. נוסף על כך, הוא נאשם בשיבוש מהלכי משפט, לאחר שהניא אדם ממודיעין עילית להגיש נגדו תלונה לאחר שביצע לכאורה עבירות מין בבנותיו. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מוריה גרין, ב-8 במרץ נכנס ברוורמן אל חדר מדרגות בבניין בבני ברק שבו שהתה הקטינה עם חברתה ובעוד אביה עומד על המדרכה בכניסה לבניין, פנה אל הקטינה, שאל אותה איך קוראים לה, בת כמה היא ואיך קוראים להוריה. הקטינה, שידעה שאינה אמורה לדבר עם זרים, לא ענתה לו. לפי כתב האישום, אז הרים את חצאיתה של הקטינה וביצע בה מעשה מגונה.

עוד בוואלה חדשות:
הטעות שעלולה להוביל לקריסת אימפריית הפשע של האחים מוסלי
מיוחד: פרטים מיומן המבצעים מאסון הנגמ"ש בשג'אעיה נחשפים
"המחבלים ירו כמו מטורפים, התינוקות קפאו": 35 שנה לפיגוע במשגב עם

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully