וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר כץ לגולש שדורש תחבורה ציבורית בשבת: "תפנה לבוז'י"

6.4.2015 / 0:38

בתגובה לגולשים שפתחו "לוח טרמפים" בעמוד הפייסבוק של שר התחבורה, במחאה על השבתת התחבורה בחגים ובשבתות כתב כץ: "מפגן הצביעות שלך ושל חבריך לשמאל הוכח בבחירות האחרונות וקיבל את התשובה ההולמת בקלפי"

שר התחבורה ישראל כץ מצביע בפריימריז בליכוד. ראובן קסטרו
"תפנה לבוז'י, שיתחייב לא לשבת בממשלה שלא תשנה את הסטטוס קוו". כץ/ראובן קסטרו

"בבחירות הבאות תקים מפלגה ותבקש את אמון הציבור, ובינתיים תפסיק את מפגן הצביעות" – כך הגיב אתמול (ראשון) שר התחבורה ישראל כץ לגולש שפנה אליו בתגובה לפוסט בעמוד הפייסבוק שלו, ובה התייחס לסוגיית התחבורה הציבורית בשבת. בפוסט של כץ, שפורסם אתמול, כתב שר התחבורה כי ביקר בתחנת הרכבת החדשה בעפולה והתייחס לחשיבות התחבורה הציבורית. "נזכרתי בחזונו של הרצל, שדיבר על חשיבות פריסת מסילות ברזל לאורך ולרוחב המדינה ואמר: 'לא הנוסעים מולידים את הרכבת - הרכבת תוליד את הנוסעים' - כמה רחוק ראה וכמה צדק!", כתב השר.

הגולש עמרי חזות לא התרשם מציטוטיו של הרצל, ובתגובתו לשר, התייחס ליוזמה בשם "ישראל כץ, לוח הטרמפים של המדינה, דואג לנו בשביעי של פסח", במסגרתה גולשים פתחו "לוח טרמפים" בעמוד של השר. "ביום חמישי הקרוב אזרחי ישראל מחוסרי הרכבים נכנסים לעוצר של 3 ימים ללא תחבורה ציבורית. כדי שנוכל לתור את ארצנו היפה, פתחנו לוח טרמפים בעמוד של ח"כ ישראל כץ, שר התחבורה של ישראל. אל תהססו לשאול מי מגיע לאן, אחרת תתקעו בבית". השר כץ ענה לחזות ישירות וכתב לו כי עליו לפנות להרצוג על מנת ש"יתחייב לא לשבת בממשלה שלא תשנה את הסטטוס קוו". הוא הוסיף: "מפגן הצביעות שלך ושל חבריך לשמאל, מושכי המשכורות בעמותות 'למען התחבורה הציבורית', הוכח בבחירות האחרונות וקיבל את התשובה ההולמת בקלפי".

עוד בוואלה חדשות:
שטייניץ לוואלה: "לישראל אין מנופי לחץ רבים להשפיע על הסכם הגרעין"
כשההערצה ל"פוסק הדור" מתנקזת לרגע אחד של טירוף - וסכנת חיים
שוטר מואשם שהטריד נערות בסקייפ: "מסוגלת להרים חולצה?"

השר ישראל כץ מתווכח עם גולשים לגבי תחבורה ציבורית בשבת. מפייסבוק, צילום מסך
השר ישראל כץ מתווכח עם גולשים לגבי תחבורה ציבורית בשבת/צילום מסך, מפייסבוק

חזות לא נותר חייב, וענה לכץ כי אין קשר בין דבריו לבין יצחק הרצוג. "הוא שר התחבורה? הוא ראש הממשלה? עמותות שמאל? אתה חושב שרק שמאלנים משתמשים בתחבורה ציבורית?", כתב. "אני שייך למפלגת בעלי הרב-קו בישראל", הוסיף. "אני מזמין אותך לקחת סיור איתי ברכבת הקלה בירושלים, בקו 480 מירושלים לתל אביב, או בקווים אחרים של דן ושל חברות אחרות ולראות את כל המדינה שם - ימנים, שמאלנים, זקנים, חרדים, צעירים, ילדים, ובקיצור – כולם".

"מאחר ואתה מיתמם, אבהיר לך בשנית: הסטטוס קוו בקשר לשבת מעוגן בחקיקה שנוהגת מקום המדינה ולהסכמים פוליטיים, ולא קשורה למדיניות אישית של שר תחבורה", הגיב כץ. "אף מפלגה לא התחייבה שלא לשבת בממשלה בלי שישונה הסטטוס קוו. בבחירות הבאות תקים מפלגה ותבקש את אמון הציבור, ובינתיים תפסיק את מפגן הצביעות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
השר ישראל כץ מתווכח עם גולשים לגבי תחבורה ציבורית בשבת. מפייסבוק, צילום מסך
השר ישראל כץ מתווכח עם גולשים לגבי תחבורה ציבורית בשבת/צילום מסך, מפייסבוק

חברת הכנסת תמר זנדברג ממרצ, התייחסה גם היא לעניין ופרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט שקורא לגולשים להצטרף ל"לוח הטרמפים", שנפתח בעמוד של השר על ידי העיתונאי והבלוגר עידו קינן. "עשרות כתבו והשר התחיל לענות. התשובה שלו כללה את המילים 'עמותות שמאל', 'מפגן צביעות' ו'תפנה לבוז'י'", כתבה זנדברג. "בינתיים פניות הגולשים ממשיכות להיערם, ללא מענה אמיתי. לקראת שביעי של פסח, הצטרפו גם אתן/ם לדרישה מישראל כץ: תחבורה ציבורית בשבת וחג עכשיו".

בארגון "תחבורה בדרך שלנו", ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל, ביקשו להתייחס לדבריו של השר ולהביע שאט נפש מהנאמר. "דבריו של השר כץ מביעים יוהרה ואטימות, זלזול ומעילה בתפקיד 'נבחר הציבור'", נמסר.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

(עדכון ראשון: 23:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully