וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על נשיאות ארה"ב: קרוז פתח בקמפיין, קלינטון מקימה מטה

המירוץ לנשיאות 2016 נפתח באופן רשמי כשהמועמד הרפובליקני טד קרוז קנה זמן אוויר בטלוויזיה שישמש אותו לפרסום הקמפיין. במקביל, הילרי קלינטון חתמה על חוזה שכירות בבניין בברוקלין שעל פי מקורבים עשוי לשמש מטה הבחירות

הסנאטור טד קרוז מטקסס מכריז על מועמדותו בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב, מרץ 2015. AP
רכש זמן אוויר בעלות של יותר מ-9,000 דולר. טד קרוז/AP

הסנטור טד קרוז, המועמד מטעם המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית בבחירות שיתקיימו בשנת 2016, החל באופן רשמי במרוץ לנשיאות. קרוז רכש מעט זמן אוויר בטלוויזיה שישמש אותו בפרסום הקמפיין, בעלות של יותר מ-9,000 דולר. לפי שעה, השידורים יהיו רק בארבע מדינות: איווה, קרוליינה הדרומית, ניו המפשייר ונבאדה, אך על פי הדיווחים הקמפיין עתיד להתרחב הן במקומות השידור והן במשך זמן האוויר.

קרוז הוא הראשון שהכריז על מועמדותו לבחירות לנשיאות, כאשר בשבוע שעבר הוא הודיע על כוונותיו באוניברסיטת ליברטי שבמדינת וירג'יניה. עוד באותו יום צייץ קרוז בחשבון הטוויטר שלו: "אני רץ לנשיאות ואני מקווה לזכות בתמיכתכם!".

הילרי קלינטון במהלך מסיבת עיתונאים במטה האו"ם בניו יורק, 10 במרץ 2015. רויטרס
האם היא תתמודד? הילרי קלינטון/רויטרס

נראה שגם מי שמסומנת להיות המועמדת מטעם המפלגה הדמוקרטית, גם אם טרם הודיעה על כך באופן רשמי, עושה צעדים ראשונים לקראת המרוץ לנשיאות. מזכירת המדינה לשעבר הילרי קלינטון חתמה על חוזה שכירות בבניין בברוקלין שבניו יורק. מקור המקורב לקלינטון סיפר כי הבניין, שבו היא שכרה שתי קומות, צפוי להיות מטה הבחירות שלה במהלך תקופת הקמפיין. על אף שדבר לא נאמר באופן רשמי, נראה כי קלינטון תכריז על מועמדותה בימים הקרובים.

עוד כותרות מהעולם:
דאעש נגד ההיפסטרים: סקיני ג'ינס ואוזניות מחוץ לחוק
ארה"ב: 18 שנות מאסר לגבר שניהל אתר "פורנו נקמה"
אחרי הטבח באוניברסיטה: א-שבאב מאיים בפיגועים נוספים בקניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully