וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 18 שנות מאסר לגבר שניהל אתר "פורנו נקמה"

בית משפט בקליפורניה שלח את קווין בולרט בן ה-28 למאסר ממושך בגין פרסום אלפי תמונות פורנוגרפיות של אנשים ללא רשותם. בולרט אף הקים אתר נוסף ובו דרש 300 דולר עבור הסרת כל תמונה

קווין בולרט, תושב קליפורניה שניהל אתר אינטרנט שפרסם תמונות פורנוגרפיות של אנשים ללא רשותם, בבית משפט בסן דייגו, אפריל 2015. טוויטר, צילום מסך
קווין בולרט בבית המשפט בסן דייגו/צילום מסך, טוויטר

בית משפט בקליפורניה גזר אמש (שישי) 18 שנות מאסר על קווין בולרט, שהפיץ אלפי תמונות בעלות אופי מיני באתר "פורנו נקמה". בולרט בן ה-28 הורשע בחודש פברואר בהפעלת האתר שבו הופצו יותר מעשרת אלפים תמונות פורנוגרפיות. זהו המקרה הראשון בהיסטוריה של ארצות הברית שבו אדם נשלח למאסר בגין עבירה זו.

האתר של בולרט - ugotposted.com - נפתח בדצמבר 2012 ובו פורסמו תמונות ללא אישורם של המצולמים. במקביל, פתח בולרט אתר נוסף, שבו סחט מאנשים 350 דולרים עבור כל הסרה של תמונותיהם מהאתר. קורבנותיו של בולרט סיפרו בבית המשפט בסן דייגו על הנזק שנגרם לתדמיתם. בשונה מאתרי "פורנו נקמה" אחרים, התמונות שפורסמו באתר נדרשו לכלול את שמו המלא של המצולם, את מקום מגוריו, גילו וקישור לעמוד הפייסבוק שלו.

"החיים שלי הידרדרו במהירות", מסרה אחת מקורבנותיו של בולרט בבית המשפט והוסיפה כי אמה החרימה אותה מאז שפורסמו תמונותיה בשל הבושה שהמיטה על המשפחה. ניקול, שנפגעה אף היא בפרשה, אמרה: "אני לא יכולה לצאת מההרס שנפל עליי". הוריו של בולרט ביקשו שינהגו כלפי בנם ביד רכה וטענו כי הוא מלא בחרטה. עם זאת, השופט טען כי מעשיו של בולרט היו "שערורייתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully