וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאעש נגד ההיפסטרים: סקיני ג'ינס ואוזניות מחוץ לחוק

ארגון הטרור הרצחני אוסר כעת ללבוש את המכנסיים הצמודים, לשמוע מוזיקה באוזניות המתחברות לטלפון ולעשן סיגריות. מי שיעבור על החוק - יישלח למאסר. "חופש הביטוי הפך לפשע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשה ואל תעשה - חוקי דאעש החדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) אוסר מעתה על לוחמיו ללבוש מכנסי "סקיני" הצמודים לגוף, לשמוע מוזיקה באוזניות המתחברות למכשיר הטלפון הנייד או לעשן סיגריות. כמו כן, הארגון הודיע כי אין לאחר לתפילות. התקנות החדשות דווחו מפי כמה ממתנגדי הארגון בעיר א-רקה שבסוריה, אשר נחשבת לבירת הארגון. מי שיעבור על החוק, צפוי להישלח לעשרה ימי מאסר, שבהם הוא צפוי לעבור "קורס איסלאמי". על מנת להשתחרר מהמאסר, יצרכו ה"עבריינים" לעבור מבחן בקיאות.

המתנגדים שפרסמו ברחבי העיר את החוקים החדשים תוך סיכון חיים, עשו זאת על מנת ליידע את התושבים בסנקציות החדשות שצפויות להם במידה שיעברו עליהם. לדברי אחד התושבים, עשרות בני אדם ברחו מהמקום לאחר השינוי בחוקים הנוקשים. לדבריו, "דאעש הידקו את הענישה ומשתמשים בהפחדות כדי להשפיע על הציבור, והדבר גרם להגירה ולבריחה של אנשים רבים".

"חופש הביטוי הפך לפשע, כך שלא ניתן להתנגד לכל החלטה שנעשית בידי הקבוצה", הוסיף. "אחרת, אתה תיאסר בתנאים אלימים על פי 'חוקי האל', כפי שמכנים אותם הלוחמים, אבל החוקים האלה רחוקים מלהיות כאלה".

ארץ הג'יהאד - סיקור מיוחד
דיווח: דאעש כבש את רוב מחנה הפליטים הפלסטיני ירמוכ בדמשק
ראש ממשלת עיראק: שחרננו את תיכרית מידי דאעש
אישום: תושב מזרח ירושלים הוברח לסוריה כדי להצטרף לדאעש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully