וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר מביימי החטיפה: "חסרי אחריות באופן מחריד"

3.4.2015 / 11:12

במשטרה מעריכים כי הנזק שגרמו ניב אסרף וחברו נאמד במיליוני שקלים: "נעשה הכול כדי למצות איתו את הדין". בנוסף, בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרם, בהסכמתם, בארבעה ימים. צפו בשניים מובאים לדיון

צילום: גדעון צנטנר, חטיבת דובר המשטרה, עריכה: טל רזניק

לאחר שניב אסרף, בן 22 מבאר שבע, אותר הלילה בריא ושלם, במשטרה עוסקים הבוקר (שישי) בהערכת הנזק שנגרם כתוצאה מהחיפושים הנרחבים שביצעו כוחות הביטחון בשטח. במסגרת החיפושים הוקפצו כוחות צה"ל, בוטלו חופשות החיילים לחג ואף הוקפצו כוחות רבים אחרים שכבר יצאו לחופשת החג. בנוסף, בוזבז כסף רב על דלק לכלי הרכב, הפעלת מזל"טים ופעולות חקירה במישור המודיעיני. "הנזק הכספי שנגרם כתוצאה מהחיפושים אחר ניב אסרף ייאמד במיליוני שקלים", אמרו גורמים במשטרה.

עוד בוואלה חדשות:
ביום שאחרי ההבנות: האם עוד אפשר לסכל את ההסכם עם איראן?
נתניהו לאובמה: "העסקה עם איראן - איום על קיומה של ישראל"
לקראת הסדר: מפת הפקקים הצפויים היום ברחבי הארץ

הארכת מעצר לצעירים שביימו חטיפה. גדעון צנטנר
ניב אסרף בבית משפט השלום בירושלים, הבוקר/גדעון צנטנר

אסרף נמצא הלילה לאחר שעות רבות של חיפושים בוואדי בקריית ארבע. הוא אותר כשברשותו קופסאות שימורים ושק שינה. לדברי המשטרה, "ה'נעדר' וחברו ביימו חטיפה". בכל אותן שעות שבהן עוד נחשב לנעדר תוחקר בשב"כ חברו, ערן נגאוקר, שהיה איתו ודיווח על היעלמותו למשטרה, עד שחשף את התכנית המקורית שלהם. במשטרה סברו כי הסיבה לבימוי החטיפה הייתה רצונו של אסרף לקבל יחס או תשומת לב כתוצאה מאהבה נכזבת, זאת לאחר שהוא נפרד מחברתו וכתב בפייסבוק הודעה בהקשר זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"הביאו לבזבוז כספים משווע"

בית משפט השלום בירושלים האריך הבוקר את מעצרם של אסרף ונגאוקר בארבעה ימים, בהסכמתם. "אין חולק למעשה בדבר קיומו של חומר הראיות הקושר את שני המשיבים לפרשה שהחלה אמש כחשש לחטיפת אזרח ישראלי בשטחים והסתיימה בסופו של דבר במהלך הלילה לאחר שהסתבר כי מדובר במעשה שטות או קונדס של שני המשיבים", קבע השופט חן אביטל. "מדובר במעשה חסר אחריות באופן מחריד במציאות חיינו במיוחד לאחר שבעבר הלא רחוק נחטפו ונרצחו נערים באזור סמוך לאזור שהתרחש האירוע".

הארכת מעצר לצעירים שביימו חטיפה. גדעון צנטנר
ערן נגאוקר בבית המשפט בירושלים, הבוקר/גדעון צנטנר

אסרף ונגאוקר חשודים בין היתר בבידוי ראיות, שיבוש הליכי משפט, הפרת הסדר הציבורי והפרעה לשוטר. חברו חשוד בדיווח כוזב. במשטרה יבקשו להאריך את מעצרו של אסרף לפחות לערב החג, על מנת לבחון אם היו שותפים נוספים למעשה. "אנחנו נעשה הכול כדי למצות איתו את הדין", אמרו גורמים במשטרה. "הם הרימו מדינה שלמה על הרגליים, הביאו לבזבוז כספים משווע וחייבים לשאת בעונש. בהמשך, לא מן הנמנע כי תהיה גם תביעה כספית בגין הנזקים ובזבוז כספים שהם גרמו".

אחיותיו של אסרף, סתיו וענבר, מסרו הלילה לוואלה חדשות כי הן מאושרות שהוא נמצא בריא ושלם. "נהרוג אותו מכות", אמרו. "יש הקלה וחיוך, חג שמח". אמו מסרה: "אני מאושרת, אני בהיי, חזר לי החיוך, אני שמחה כל כך".

(עדכון ראשון: 9:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully