וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סטודנט התפשט מול חדרנית באילת - וביקש ממנה להצטרף

הצעיר הלומד במרכז הבינתחומי בהרצליה חשוד בביצוע מעשה מגונה לאחר שהתפשט לצד העובדת, נעל את חדרו וביקש ממנה להצטרף אליו. בחפציו נמצא חומר החשוד כסם. במקרה אחר, סטודנטים נוספים מהמכללה עוכבו לחקירה בחשד להחזקת סם

מלונות על חוף הים של אילת. ShutterStock
החדרנית נבהלה ונעלה את עצמה במרפסת החדר/ShutterStock

צעיר בן 24 מרעננה, סטודנט במרכז הבינתחומי הרצליה, נעצר אמש (ראשון) על ידי שוטרי מרחב אילת ולוחמי משמר הגבול (מג"ב) בחשד שביצע מעשה מגונה בחדרנית המלון שבו הוא מתארח בעיר. על פי החשד, הצעיר התפשט בזמן שהחדרנית הייתה בחדרו והציע לה להצטרף אליו. העובדת נבהלה ונעלה את עצמה במרפסת החדר עד שעובדי המלון נחלצו לעזרתה. החשוד הובא לחקירה ונעצר בסיומה. בית המשפט האריך היום את מעצרו ביממה נוספת.

על פי הדיווח שהתקבל אמש במשטרת אילת, הצעיר נעל את החדר שבו הוא מתארח כשהחדרנית שוהה לצדו. בשלב מסוים הוא החל להתפשט וביקש ממנה להצטרף אליו. החדרנית נמלטה אל המרפסת, נעלה את עצמה ונטלה בקבוק זכוכית להגנה עצמית. צוות עובדי המלון שהוזעק למקום מצא את הצעיר עירום. מאבטחים שהגיעו למקום עיכבו אותו לחדר הביטחון במלון עד להגעת השוטרים. נוסף לכך, בחיפוש שערכו לוחמי מג"ב בחפציו של החשוד התגלה חומר החשוד כסם.

במקרה אחר, צוות של שוטרי מרחב אילת עיכב אמש צעיר בן 24 בכניסה למסיבה במלון "הנסיכה" בעיר. במהלך חיפוש על גופו נתפס חומר החשוד כסם מסוג קוקאין. הצעיר נלקח לחיפוש בחדרו, שם אותרו צעירים בשנות ה-20 לחייהם, אף הם סטודנטים במרכז הבינתחומי בהרצליה, כשברשותם סמים מסוגים שונים בתוך כספת. המעורבים עוכבו לתחנת המשטרה ובסיום חקירתם אמש שוחררו בתנאים מגבילים.

"יש קומץ אנשים שנסחפו"

ישראל, סטודנט שנה ג' בתקשורת, הוא בין מאות הסטודנטים המתארחים בימים אלו באילת. לדבריו, התנהגותו של החשוד אינה משקפת את התנהגות הצעירים ששטפו את העיר. "אנחנו נמצאים עכשיו במסיבה הראשונה של היום השני בעיר, והתחילו לרוץ פה שמועות שסטודנט נחקר עכשיו בתחנת משטרה בעיר בחשד להטרדה מינית לחדרנית. יש פה לפחות 1,400 סטודנטים שבאו ליהנות פה בטירוף, ואני משער שיש קומץ שנסחפו", אמר.

זו השנה השמינית שאגודת הסטודנטים של המרכז הבינתחומי מקיימת מסיבה באילת, בהשתתפות אלפי מבלים. השנה הגיעו למקום כ-4,000 סטודנטים, שמתארחים בשישה מלונות בעיר ומבלים בעשרות מסיבות מדי יום.

אגודת הסטודנטים של הבינתחומי הרצליה מסרה בתגובה כי היא מגנה "כל פעולה המהווה עבירה על החוק הפוגעת באדם אחר. האירוע הועבר על ידי הנהלת המלון למשטרת ישראל שמטפלת בנושא. אנו סומכים על משטרת ישראל בניהול וטיפול האירוע".

לקריאה נוספת:
עדויות: הוצע לנו כסף בתמורה להצבעה לש"ס
הדיכאון אחרי הולילנד וה"בגידה" של זקן: השנה הקשה של אולמרט
הפער בין שכר הח"כים בישראל לשכר הממוצע - הגבוה במערב

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully