וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה מפצעיה בת השנתיים שנפלה מקומה שלישית באופקים

יניר יגנה ואלי אשכנזי

29.3.2015 / 22:59

מותה של איילה חיה דבורה נקבע בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. היא אושפזה ביממה האחרונה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים לאחר שנפלה מחלון ביתה, בעת ששיחקה עם אחיה. ביקנעם נפל ילד מגובה 7 מטרים בבניין העירייה, ונפצע בינוני

אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
הפעוטה סבלה מפגיעות חמורות בראשה/ראובן קסטרו

איילה חיה דבורה, פעוטה בת שנתיים שנפלה אתמול מחלון ביתה שבקומה השלישית בבניין ברחוב יהלום באופקים, מתה הערב (ראשון) מפצעיה בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. הפעוטה הייתה מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת וסבלה מחבלות חמורות בראשה. מצבה הוגדר תחילה קשה, אך במהלך היום הידרדר מצבה והוא הוגדר אנוש. בסופו של דבר, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

דוד, אביה של הילדה, סיפר הבוקר כי בתו שיחקה עם אחיה באחד מחדרי הבית בזמן שהוא ואשתו היו בחדר השינה והתכוננו למנוחה. "כששמענו שהם פתחו את החלון בחדר, הלכנו לסגור אותו - ואז הבנו מה שקרה. זה התרחש תוך שניות בודדות, זה היה ממש מהר. מיד ירדתי למטה והתחלתי לעשות לה הנשמה, כמה שאני יודע, ותוך דקות ספורות הגיעו אנשי מד"א". אמה הוסיפה: "הוספנו לה את השם חיה בעצת הרבנים".

רפאל חורי, פרמדיק מד"א שטיפל בפעוטה, סיפר אתמול כי כשהגיע למקום "רץ אלינו לאמבולנס בחור צעיר כשבידיו פעוטה כבת שלוש, מחוסרת הכרה, עם פגיעת ראש מדממת. אנשים במקום סיפרו לנו שהיא ככל הנראה נפלה מחלון ביתה שבקומה השלישית. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמה, ופינינו אותה במהירות לבית חולים תוך טיפול רפואי כשמצבה מוגדר קריטי".

עוד בוואלה חדשות:
צעיר נפל על בת 19 במועדון בבאר שבע ופצע אותה קשה
"האצבע קלה על ההדק": הסיוט שגורמים מעצרי השווא של המשטרה
עבריין כבן 30 נורה למוות באזור התעשייה בנתניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בניין עיריית יקנעם-עילית, שממנו נפל הילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר הערב נפצע באורח בינוני ילד בן שש בנפילה מגובה שבעה מטרים בבניין עיריית יקנעם עילית שבצפון. ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו.

הילד הוא בנה של מנקה בבניין העירייה. הוא שהה עמה בזמן עבודה, ובשלב מסוים אמר לה שהוא הולך להביא עבורה שקית. משהוא בושש לשוב, היא הלכה לחפשו ומצאה אותו מוטל על הרצפה. האם נמצאת עם בנה בבית החולים וטרם נגבתה ממנה עדות. המשטרה מוסיפה לחקור את נסיבות האירוע.

רומן קובזן, פרמדיק מד"א שטיפל בילד, סיפר: "הילד נמצא כשהוא מוטל על הקרקע וסובל מחבלות בראש ובכל גופו. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם ובמהלך הפינוי לבית החולים הידרדר מצבו והנשמתי אותו על מנת לייצבו".

ד"ר אורן פלדמן, רופא בכיר במחלקת מיון ילדים בבית החולים אמר כי "הילד סובל משברים בלסת וברגל ומחבלה בבית החזה. יידרש ניתוח. אין סכנת חיים".

(עדכון ראשון: 13:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully