וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין כבן 30 נורה למוות באזור התעשייה בנתניה

29.3.2015 / 11:46

טרם נעצרו חשודים בירי בעבריין, אלי שבירו. אדם נוסף שהיה במקום, צעיר בן 19, נורה אף הוא ונפצע באורח בינוני. כוחות של משטרת מרחב שרון הגיעו למקום ופתחו בחקירה

גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013. יותם רונן
גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013/יותם רונן

עבריין נורה הלילה (ראשון) למוות ברכבו ברחוב גד מנלה שבאזור התעשייה בנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת האירוע מצאו את האיש, אלי שבירו, בן 30, כשפצעי ירי על פלג גופו העליון וקבעו את מותו לאחר ניסיונות החייאה.

צעיר בן 19 שהיה ליד הרכב נורה גם הוא, ונפצע באורח בינוני. צוות מד"א מצא אותו בקרבת מקום, והוא פונה לבית החולים מאיר שבכפר סבא עם פצעי ירי בפלג גופו העליון. כוחות משטרת נתניה הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. לא ידוע על מעצר חשודים בשלב זה.

פרמדיק מד"א יקי חג'ג', שהגיע למקום, סיפר: "ברכב ישב גבר בשנות השלושים לחייו כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. הוא סבל מפצעי ירי בפלג גופו העליון, הפציעות היו קשות ביותר ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. גבר נוסף שהיה בסמוך סבל מפצעי ירי בפלג גופו העליון והיה בהכרה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים מאיר כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".

עוד בוואלה חדשות:
איראן: על המעצמות להחליט - לחץ וסנקציות או הסכם
במערכת הביטחון לחצו להפשיר את כספי המסים - נתניהו נענה
תיעוד: מתנחלים רעולי פנים מיידים אבנים לעבר פעילי שמאל

לפני שבוע נורה עבריין ברחוב סוקולוב שברמת השרון בעת שהיה ברכבו. העבריין, יחד עם אישה נוספת, פונו מהזירה ברכב פרטי וכשהרכב עצר בכביש 42 בסמוך לבני ברק, מתנדבי איחוד הצלה העניקו להם טיפול רפואי במקום. אחר כך, הם פונו על ידי צוות מד"א להמשך טיפול בבית החולים שיבא שבתל השומר. העבריין, בר חזק, פונה במצב קשה כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון ואילו האישה, שנורתה בפלג גופה התחתון, נפגעה באורח קל. השניים הם בשנות ה-20 לחייהם.

המשטרה בודקת אם הירי קשור למלחמת הכנופיות בחולון. חזק נעצר לפני שנתיים והוגש נגדו כתב אישום אחרי שנחשד כמי שזרק רימון הלם לעבר ביתו של קצין הסיור של מרחב איילון, שעצר אותו כמה ימים קודם. הבחורה שהיתה עם בר בתקרית הירי היא תושבת ראשון לציון, ללא עבר פלילי.

(עדכון ראשון: 1:32)

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה
  • ירי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully