וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זוועות שלא ייאמנו": צעירה נכלאה בדירה בצרפת, נאנסה ועונתה

כתב אישום הוגש נגד 6 גברים ונשים שהחזיקו לכאורה בבת 20 הלוקה במחלת נפש במשך כחודש. הם נהגו להכות אותה, אילצו אותה לקיים יחסי מין עם חיות, והכריחו אותה לאכול מזון חתולים. היא נמלטה בעזרת מורתה לשעבר

שוטרים בפריז, צרפת. AP
"בהתחלה, היו מכות בודדות, אולם בהמשך הן התגברו והחמירו". אנשי משטרת צרפת/AP

התביעה בצרפת הגישה היום (שני) כתב אישום נגד שישה גברים ונשים בגין אונס ועינויים של צעירה שהוחזקה על ידם כשפחת מין במשך יותר מחודש – כך דווח בסוכנות הידיעות הצרפתית. מפרטי כתב האישום עולה כי הנאשמים נהגו להכות את הקורבן, בת 20 אשר ככל הנראה לוקה במחלה נפשית, והכריחו אותה לקיים יחסי מין עם בעלי חיים.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הצעירה הוחזקה בדירה בעיר ורדאן שבצפון צרפת. היא הצליחה להימלט לאחר ששכנעה את שוביה לאפשר לה לאסוף את כרטיס האשראי שלה ממורתה לשעבר. המורה מיהרה להתריע בפני הרשויות, לאחר שהבחינה במצבה הקשה.

עוד בוואלה חדשות:
תעלומה בצרפת: חמש גופות של תינוקות נמצאו בבית משפחה
הודו: שישה גברים אנסו נזירה בת 74 במנזר במזרח המדינה
תיעוד קשה: אחז במברג - ונורה למוות על ידי השוטרים

האזור שבו נמצאה הצעירה הכלואה:

גורם משפטי מסר כי הנאשמים, שלושה גברים ושלוש נשים בגיל 27-19, "הודו בעובדות, מבלי להודות בחומרתן". גורם נוסף המעורה בפרטי החקירה מסר כי הצעירה פגשה שתיים מהנאשמות במעון שבו שהו. שתי הנאשמות שכנעו את הצעירה לבוא לביתן, שם היא כאמור נכלאה ועברה התעללות קשה.

בכתב האישום מצוין כי אחד הנאשמים נהג להכות את הצעירה והכריח אותה לאכול מזון לחתולים. כמו כן, הוא הכריח אותה להיכנס לנהר קפוא הסמוך לדירה, גילח את ראשה ואנס אותה לקיים יחסי מין עם בעלי חיים. הגורם המשפטי תיאר את המעשים המיוחסים לנאשמים כ"זוועות שלא ייאמנו". לדבריו, "בהתחלה, היו מכות בודדות, אולם בהמשך הן התגברו והחמירו, עד לכדי עינויים קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully