וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בצרפת: חמש גופות של תינוקות נמצאו בבית משפחה

גבר מצא גופה אחת בשקית הקפאה באחד מחדרי השינה בביתו שבדרום-מערב המדינה והזעיק את המשטרה. ארבע גופות נוספות נמצאו במקפיא. לדבריו, הוא כלל לא ידע שאשתו הרתה. כעת המשטרה בודקת אם התינוקות מתו בלידה או נרצחו

כוחות משטרה מוצבים בפרברי פריז בירת צרפת באזור בו מסתובב רוצח סדרתי, אפריל 2012. רויטרס
השוטרים מצאו את ארבע הגופות הנוספות במקפיא/רויטרס

המשטרה בצרפת גילתה שלשום (חמישי) גופות של חמישה תינוקות בני יומם בבית משפחה באזור כפרי סמוך לעיר בורדו שבדרום-מערב המדינה. ארבעה מהתינוקות נמצאו בתוך מקפיא ואילו אחר בשקית הקפאה באחד מחדרי השינה בבית. לא ברור לפי שעה כיצד מתו התינוקות - אם מתו בלידה או נרצחו.

התגלית המזעזעת באה לאחר שאב המשפחה, איכר כבן 40, גילה את התינוק בשקית ההקפאה והזעיק את המשטרה. בחיפושיהם ברחבי הבית מצאו השוטרים את ארבע הגופות הנוספות. האב ההמום נלקח לחקירה, וטען כי הוא ושתי בנותיו הנוספות, בנות 13 ו-15, כלל לא ידעו חמשת ההריונות.

רעייתו של האיכר, בת 35, נשלחה לבית החולים לצורך בדיקות גנטיות וכן בדיקות פסיכיאטריות. מחקירה ראשונה עולה כי האישה ילדה את התינוק שגילה האב ביום שלישי האחרון, לאחר שהסתירה את ההיריון ממשפחתה ומחבריה. "נראה שהאם ילדה לבדה בביתה", נמסר מהמשטרה המקומית לסוכנות הידיעות הצרפתית. "בשלב זה לא נראה שיש לה היסטוריה של מחלות נפש".

עוד ידיעות מהעולם:
דאעש קיבל אחריות לפיגוע בתוניסיה; תשעה חשודים נעצרו
לוחמי בוקו חראם טבחו בנשותיהם כדי ש"לא יינשאו לכופרים"
תיעוד קשה: אחז במברג - ונורה למוות על ידי השוטרים

(עדכון ראשון: 22:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully