וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: שישה גברים אנסו נזירה בת 74 במנזר במזרח המדינה

הקבוצה בזזה את המנזר שבמדינת מערב בנגל וגרמה לאשפוזה של הנזירה. הם קשרו לכיסא שתי נזירות נוספות ומאבטח שהיו במקום ובזזו את המנזר. המשטרה פתחה בחיפושים

הפגנה בדלהי, הודו, נגד אלימות כלפי נוצרים, פברואר 2015. AP
הפגנה בדלהי נגד האלימות כלפי נוצרים בהודו, בחודש שעבר/AP

המשטרה במזרח הודו מחפשת אחר קבוצה של שישה גברים שחשודים באונס קבוצתי של נזירה בת 74 במדינת מערב בנגל. הקבוצה בזזה הבוקר (שבת) סמינר של מנזר בעיר רנגהאט לפני שנכנסה אל המנזר עצמו. הנזירה מאושפזת בבית החולים ומנסה להתאושש מהתקיפה האכזרית.

ארגונים נוצריים במדינה ערכו לאחרונה הפגנות בבירה דלהי במחאה על כך שהם נתונים להתקפות חוזרות ונשנות ודרשו הגנה טובה יותר עליהם. תומאס ד'סוזה, הארכיבישוף של קולקטה, בירת מערב בנגל, סיפר כי מצלמות האבטחה קלטו את ששת פרצופיהם של התוקפים. לדבריו, "יש רק שלוש נזירות בקהילה". ד'סוזה הוסיף כי "אחת מהן הותקפה מינית באכזריות. השתיים האחרות ושומר שהיה במקום, היו קשורים לכיסאות". לטענתו, השישה גנבו כספים מבית הספר, השחיתו את חדר התפילה ולקחו את הגביע המשמש לתפילות המוניות.

האונס הקבוצתי מגיע על רקע חשש גובר מהעלייה הגוברת באלימות נגד נשים וסיקור נרחב בתקשורת של מעשי אונס ותקיפות מיניות. רק לאחרונה אסרו השלטונות בהודו את שידורו של סרט תיעודו שבו התראיין מתא המאסר שלו אחד ממשתתפי האונס הקבוצתי באוטובוס בבירה דלהי לפני שנתיים.

עוד ידיעות מהעולם
חודשיים אחרי גל הטרור, פריז מנסה להרים ראש
ראש ה-CIA: ארצות הברית חוששת מהתמוטטות שלטון אסד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully