וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייל בהרי אילת, התקשה בעלייה - ונפל אל מותו מ-50 מטר

19.3.2015 / 19:50

המטייל, בשנות ה-50 לחייו, פגש קבוצת מטיילים שסייעו לו לעלות. בדרכו למטה ככל הנראה מעד ונפל מגובה רב. תייר נורבגי מצא אותו שרוע ללא דופק וללא נשימה. רופא קבע את מותו ומסוק של 669 פינה את גופתו

חילוץ גופתו של מטייל שנפל אל מותו בהרי אילת, מרץ 2015. יחידת החילוץ אילת-אילות, מערכת וואלה! NEWS
פינוי גופתו של המטייל, היום/מערכת וואלה! NEWS, יחידת החילוץ אילת-אילות

תושב הצפון בשנות ה-50 לחייו נפל היום (חמישי) אל מותו במהלך טיול בהרי אילת. האיש טייל לבדו במעלה גשרון שממערב לאילת, ליד גדר הגבול עם מצרים ומעד מגובה 50 מטרים.

קבוצת מטיילים שעברה במקום הבחינה בו לראשונה כשהוא עשה דרכו במעלה ההר. לדבריהם של חברי הקבוצה, הוא התקשה ללכת ולכן הם סייעו לו לעלות. כשהגיעו למעלה ההר הם נפרדו וכל אחד המשיך בשביל אחר. בהמשך, פגשה הקבוצה תייר נורבגי שעשה את דרכו למטה. מדריך הקבוצה סיפר לתייר הנורבגי על המטייל וביקש ממנו לשים לב אם הוא זקוק לעזרה וכן להודיע לו אם משהו אינו כשורה.

עוד בוואלה חדשות:
נתניהו הכחיש בריאיון כי הוא מתנגד למדינה פלסטינית
קנסות ענק משבוע הבא: תכנית האכיפה לרוכבי אופניים חשמליים
חשד: מאבטח בשערי צדק ביצע מעשה מגונה במאושפזת

הר שלמה, אחד ההרים ברכס הרי אילת. דורון ניסים
המדריך שמע את התייר הנורבגי קורא לעזרה. הרי אילת/דורון ניסים

הקבוצה עצרה למנוחה והמדריך החליט לרדת מההר ולבדוק מה שלום המטייל. כשהתקרב לאזור בו ראה אותו קודם לכן, הוא שמע את התייר הנורבגי קורא לעזרה. התייר מצא את המטייל הישראלי כשהוא שרוע על הקרקע ללא דופק וללא נשימה.

המדריך יצר קשר עם מוקד 100 שהזעיק את מתנדבי יחידת החילוץ המשטרתית אילת-אילות. אחת ממתנדבות היחידה, אחות במקצועה, הסבירה למדריך כיצד לבצע פעולות החייאה במטייל. יחידת החילוץ המשטרתית שהגיעה למקום הזעיקה לשטח מסוק של יחידת החילוץ 669, שאיתו הגיע גם רופא אשר קבע את מותו של המטייל. גופתו הועברה לבית החולים יוספטל שבאילת.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully