וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מאבטח בשערי צדק ביצע מעשה מגונה במאושפזת

19.3.2015 / 19:20

בתלונה שהגישה למשטרה טענה הצעירה כי החשוד, תושב ירושלים בן 26, חיבק ונישק אותה בניגוד לרצונה וביצע בה מעשים מגונים נוספים. המאבטח: רציתי להעניק לה תמיכה נפשית ולחזק אותה. הוא נעצר ושוחרר למעצר בית

בית החולים שערי צדק, פברואר 2015. מור שאולי
המאבטח הופקד לשמור על המתלוננת המעורערת בנפשה. בית החולים שערי צדק/מור שאולי

מאבטח בבית החולים שערי צדק בירושלים נעצר ביום ראשון האחרון בחשד שביצע מעשים מגונים בצעירה שאושפזה במקום ביום חמישי. בתלונה שהגישה למשטרה טענה הצעירה כי המאבטח, תושב הבירה בן 26, ניגש אליה, חיבק אותה בניגוד לרצונה, נישק אותה וביצע בה מעשים מגונים נוספים. בחקירתו מסר המאבטח גרסה אחרת לחלוטין לאירועים וטען כי החיבוק נעשה מתוך רצון להעניק לה תמיכה נפשית ולחזק אותה.

"מדובר במאבטח שעובד בבית החולים שערי צדק, אשר על פי החשד, ביצע מעשים מגונים במתלוננת שמטופלת בבית החולים. באופן כללי, המשיב מאשר לא מעט פרטים מהודעת המתלוננת, אך מוסר שכל הדברים האלה נעשו שלא למטרה פלילית", אמר רב-סמל בכיר שלומי בן-דור, שהוסיף כי המתלוננת מתניידת בכיסא גלגלים וכי המאבטח הופקד לשמור עליה משום שהיא מעורערת בנפשה.

סנגורו של הצעיר, עורך הדין אריאל הרמן, מחה על בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בארבעה ימים. "מדובר בבחור ללא עבר פלילי שנעצר לראשונה בחייו. ארבעה ימים זו הגזמה פראית", טען. בית המשפט נענה לבקשתו של הרמן והחליט להאריך את מעצרו של המאבטח ביממה אחת בלבד, לאחריה שוחרר למעצר בית.

עוד בוואלה חדשות:
חשיפת וואלה: 15 ארגוני הפשיעה והיעדים המודיעיניים החמים ביותר של המשטרה
הפרקליטות שוקלת לבטל את הסדר הטיעון עם הרב פינטו
החשוד בפדופיליה לא יואשם: משפחות הקורבנות מסרבות להעיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully