וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בפדופיליה לא יואשם במקרי האונס במודיעין עילית

19.3.2015 / 11:30

תושב בני ברק בן 30 חשוד כי תקף מינית מספר רב של ילדות במודיעין עילית במשך כשש שנים. על פי החשד, רבנים סיכמו איתו כי בתמורה להגלייה ולקבלת טיפול, לא יוגשו נגדו תלונות. כעת, המשטרה מתקשה לאסוף ראיות. עם זאת, הוא ככל הנראה יואשם באונס בת החמש בבני ברק

עריכה: טל רזניק

אליהו ליפא בוורמן, תושב בני ברק בן 30, החשוד בתקיפה מינית של מספר רב של ילדות בקריית ספר שבמודיעין עילית במשך שש שנים, לא יואשם בעבירות מין בפרשה, לאחר שבני משפחותיהן של הילדות סירבו לשתף פעולה עם חוקרי המשטרה. עם זאת, הוא כן צפוי להיות מואשם באונס הילדה בת החמש מבני ברק שאירע החודש. חוקרי משטרת מרחב דן, רב-סמל מתקדם גיא קלדרון ורב-סמל בכיר שלומי חזון, הגישו אתמול (רביעי) הצהרת תובע לבית משפט השלום בתל אביב, והמשטרה והפרקליטות התחייבו להגיש כתב אישום נגדו בגין תקיפה מינית של בת החמש.

בשבוע שעבר, נחשף בוואלה חדשות כי בהנחיית רבנים בקריית ספר, לא הוגשו תלונות בגין עבירות המין שביצע החשוד לכאורה בילדות ביישוב. להערכת המשטרה, הרבנים חתמו על הסכם עם החשוד, במסגרתו הוא הוגלה מקריית ספר לבני ברק והתחייב לקבל טיפול פסיכולוגי ורפואי, במטרה לדכא את היצר המיני שלו.

עוד בוואלה חדשות:
האם חומת השתיקה בחברה החרדית מתחילה להיסדק?
"אנס סדרתי": הותר לפרסם את שם החשוד בפדופיליה מבני ברק
הרבנים מנעו תלונה נגד פדופיל - וכעת הוא חשוד שחזר ואנס

אתר בנייה במודיעין עלית, 2010. AP
המשפחות סירבו לשתף פעולה. מודיעין עילית/AP

עם זאת, על פי חשד חוקרי משטרת מרחב דן, בוורמן הפסיק את הטיפול על דעת עצמו, וחדל מליטול תרופות שניתנו לו לדיכוי היצר המיני. לאחר מכן, על פי החשד, הוא תקף מינית כאמור ילדה בת חמש, שישבה עם חברתה בחדר המדרגות בבניין מגוריה בעיר.

גורם במשטרת תל אביב סיפר לוואלה חדשות כי חוקרי המשטרה הגיעו לילדות נוספות שעל פי החשד הותקפו על ידיו. "בחלק מהמקרים חלה התיישנות, אבל לצערנו בחלק אחר מהמקרים בני משפחותיהן של הילדות סירבו לצאת נגד פסק הרבנים, שקבעו אז לא לעדכן את המשטרה, וסירבו לשתף פעולה ולמסור עדויות", אמר הגורם.

כמו כן, ציין הגורם כי בחלק מהאירועים, חומר הראיות שנאסף יוגש לבית המשפט וישמש כחומר רקע לביסוס האשמות בתיק התקיפה נגד הילדה בת החמש. סגן נשיא בית משפט השלום בתל אביב, השופט בני שגיא, הורה על הארכת מעצרו של החשוד עד יום ראשון.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully