וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה "כנופיית פורצים" - בית המשפט הורה לשחררם

19.3.2015 / 4:07

מתיחות בין סגן נשיא בית משפט השלום בתל אביב למשטרה: לטענת החוקרים, ערנות השוטרים מנעה מכנופיית פורצים לפעול ברמת גן. השופט, מנגד, מתח ביקורת על התנהלות המשטרה ושחרר את החשודים

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
השוטרים לא ניהלו את החקירה כראוי?/ניב אהרונסון

סגן נשיא בית משפט השלום בתל אביב, השופט בני שגיא, הורה אתמול (רביעי) לשחרר שישה חשודים שנעצרו על ידי משטרת תל אביב בחשד לפריצה יום קודם לכן, ונזף בשוטרים על התנהלותם. לדבריו, "לא ברור לי מדוע נעצרו חשודים אלה, ואם כבר נעצרו בשטח, לא ברור לי מדוע הובאו להארכת מעצר".

השיא הטיל על ניצב-משנה עופר מועלם, קצין החקירות של משטרת תל אביב, לחקור את התנהלות המשטרה בתיק זה, "על מנת שמקרים מסוג זה לא יישנו", לאחר שהמשטרה ביקשת את הארכת מעצרם, מבלי שחמשת הפרקליטים מהסנגוריה הציבורית שמונו לייצג את החשודים חקרו את החשדות או סיכמו את טיעוניהם.

עוד בוואלה חדשות:
כך נתפסה על חם חוליית גנבי הרכב של ירושלים
"כששמעתי שהתהפכה סירה ביפו מיד ידעתי שזו הבת שלי"
כתב "אם שמאלני ייבחר, אהיה יגאל עמיר הבא" – ונעצר

השופט בני שגיא-גזר דין לשלומי לחיאני ראש עיירת בת ים לשעבר,בית משפט השלום בת"א, ספטמבר 2014. ראובן קסטרו
"לא ברור לי מדוע נעצרו חשודים אלה". שגיא/ראובן קסטרו

ביום שלישי, סמוך לשעה 23:00, הבחין צוות של שוטרי יחידת הסיור המיוחדת (יס"מ) של מרחב דן בכלי רכב חשוד ברמת גן, שבו ישבו ארבעה צעירים, חלקם תושבי כפר קאסם, וכן בשני צעירים מרמת גן שעמדו מחוץ לכלי הרכב ודיברו עם הצעירים. השוטרים החליטו לבדוק את השישה, ואז התברר כי ארבעה מהם הם בעלי עבר פלילי.

עוד נמצא כי אחד מהם היה אמור להימצא באותה שעה במעצר בית. בכלי הרכב מצאו השוטרים כלי פריצה וזוג כפפות. השישה נעצרו בחשד להחזקת כלי פריצה בצוותא, ובחקירתם שמרו מרבית החשודים על זכות השתיקה. להערכת גורמים במשטרת תל אביב, מדובר בכנופיית פורצים, שערנות השוטרים מנעה ממנה לפעול.

בשעות הבוקר, כאמור, הם הובאו לבית המשפט, והחוקר רב-סמל בכיר גיא קלדרון ממרחב דן ביקש להאריך את מעצרם בשישה ימים. עם זאת, סגן נשיא בית המשפט הגיב בזעם לבקשת המשטרה, והורה על שחרורם כל ששת החשודים ללא כל תנאים.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully