וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נתפסה על חם חוליית גנבי הרכב של ירושלים

19.3.2015 / 0:36

במהלך פעילות שגרתית במחסום בדרום ירושלים הבחינו לוחמי מג"ב בכלי רכב שנע באופן חשוד. כשהתקרבו אליו ראו את ארבעת חברי החולייה וכלי רכב מסחרי שדוחף אותו מאחור. ככל הנראה הארבעה אחראים לגניבות רבות בבירה ובסביבתה

צילום: חטיבת דובר המשטרה

חוליית גנבי מכוניות נעצרה אתמול (רביעי) לפנות בוקר במחסום מזמורייה שבדרום ירושלים במהלך פעילות שגרתית של לוחמי מג"ב במקום. החוליה, שכוללת ארבעה חברים, נעצרה בשעת מעשה, יחד עם שני כלי רכב שגנבו זמן קצר לפני כן, כשהייתה בדרכה לשטחי הרשות הפלסטינית. מדובר בחוליה שאחראית לגניבות רבות של כלי רכב בירושלים ובסביבתה.

במהלך פעילותם הבחינו הלוחמים בכלי רכב פרטי שנע במרכז הכביש באופן מחשיד. כלי הרכב לא היה מונע ופנסיו היו כבויים, אך הלוחמים הבחינו שהוא נמצא בתנועה. כשהתקרבו אליו גילו שהוא נדחף מאחור על ידי כלי רכב מסחרי. בתוך כלי הרכב הפרטי ישבו שניים מחברי החוליה עם כובעי גרב על ראשם.

עוד בוואלה חדשות:
נקמת "מנשקי המזוזות והקמעות": הדרום המליך את נתניהו
התל אביבים ששוקלים לרדת מהארץ: "יום של דיכאון"
הבית הלבן על ניצחון נתניהו: אובמה עדיין תומך בפתרון שתי המדינות

מעצר של חוליית גנבי מכוניות באזור ירושלים, מרץ 2015. חטיבת דובר המשטרה
המכונית שהסגירה את הגנבים/חטיבת דובר המשטרה

"זיהינו את הגנבים מנסים להימלט אך תוך שניות של מרדף הצלחנו לשים עליהם את ידינו ולעצור את כל ארבעת חברי החוליה", סיפר מפקד צוות הלוחמים, מפקח עדן בר און. "זה היה עניין של שניות לפני שכלי הרכב הוברחו לשטחים ושם היו נעלמים עקבותיהם". בבדיקה שביצעו התברר ששלושה מהגנבים הם תושבי ישראל. הרביעי הוא תושב השטחים וככל הנראה הוא גם הגורם המקשר בינם לבין מקבלי המכוניות הגנובות בשטחי הרשות. הארבעה נעצרו והובלו לחקירה בתחנת עוז שבמרחב קדם. לאחר מכן הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים.

איפה גונבים הכי הרבה מכוניות בישראל?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מעצר של חוליית גנבי מכוניות באזור ירושלים, מרץ 2015. חטיבת דובר המשטרה
כלי הרכב המסחרי שהשתמשו בו הגנבים/חטיבת דובר המשטרה

מפקד הגדוד, סגן ניצב אבי ביטון, שיבח את הלוחמים על המעצר. "לוחמי משמר הגבול בעוטף ירושלים, עוסקים בשגרה בעיקר במניעת כניסת גורמים עוינים ובלתי מורשים לשטחי מדינת ישראל והטיפול בהם", אמר. "אך לעיתים קרובות מוקדים אלו מזמנים אליהם גוונים אחרים של פשיעה והלוחמים ראשונים להגיב גם לאלה".

היקף גניבות כלי הרכב בישראל מצוי זה שנים בירידה משמעותית ועקבית, הודות לאכיפה במישור הפלילי, הכלכלי והמנהלי, של כלל יחידות משטרת ישראל, מג"ב ויחידת אתגר בלהב 433. הפעילות השוטפת, לצד מבצעים רחבי היקף וריכוז מאמצים מודיעיניים וביצוע חקירות הניבו עשרות חשיפות, מעצרים וכתבי אישום. הפעילות האינטנסיבית הצליחה להעלות גם את ההרתעה באופן ניכר.

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

(עדכון ראשון: 22:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully