וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פניי התמלאו דם": הערבי שטוען שהותקף בידי יהודים משחזר

14.3.2015 / 13:19

מוחמד אבו טאעה, שנפצע קל-בינוני אחרי שלדבריו שני יהודים תקפו אותו בירושלים - כפי שפורסם בוואלה חדשות - סיפר כי כל חטאו היה שאישר להם את מוצאו. "אמרתי 'כן, אני ערבי, למה?', והם תקפו – אחד עם סכין והשני עם אלה". אחיו טוען שכמעט והותקף באותו מקום

צעיר ערבי הותקף בירושלים. שלמה מור, ספק 500
אבו טאעה בבית החולים, אמש/ספק 500, שלמה מור

"היה קשה לי לנשום, יכולתי למות" – כך תיאר היום (שבת) מוחמד אבו טאעה, את התקיפה שאירעה אמש, לטענתו על ידי שני צעירים יהודים, שבמהלכה נפצע באורח קל-בינוני, כפי שפורסם בוואלה חדשות. הבוקר השתחרר אבו טאעה מבית החולים הדסה עין כרם ושחזר את התקיפה הגזענית שעבר לכאורה, ואשר פורסמה לראשונה בוואלה חדשות. לדבריו של הצעיר, בן 21 משכונת הגבעה הצרפתית בבירה, השניים ביררו תחילה את מוצאו, ומיד לאחר מכן תקפו אותו.

"אחרי שסיימתי את העבודה שוחחתי בטלפון, ופתאום הגיעו שני בחורים ושאלו אם אני ערבי", סיפר בשיחה עם וואלה חדשות. "אמרתי 'כן, אני ערבי, למה?', והם מיד התחילו לתקוף אותי – אחד עם סכין והשני עם אלה. נפלתי על הרצפה והפנים שלי התמלאו דם. צעקתי שיעזבו אותי, וברחתי לכביש הראשי".

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
ראש ה-CIA: ארצות הברית חוששת מהתמוטטות שלטון אסד
נתניהו בלחץ מהסקרים: "מהפך? זו בהחלט סכנה אמיתית"
חשד להרעלה: פגרי עופות דורסים בסכנת הכחדה נמצאו בגולן

זירת אירוע התקיפה של אחמד מוחמד אבו טאעה, תושב הגבעה הצרפתית שבירושלים, שהותקף על פי החשד על ידי שני צעירים יהודיים. שלמה מור, מערכת וואלה! NEWS
"אחרי הדקירה באף, ירד הרבה דם". כתמי דם בזירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, שלמה מור

אבו טאעה הסביר כי הוא כלל לא מכיר את השניים, ונתקל בהם לראשונה רק כשפצעו אותו. "אני לא מכיר אותם, בחיים שלי לא ראיתי אותם", אמר. "אחרי הדקירה באף, ירד הרבה דם. היה לי קשה לנשום ולא ראיתי כלום. יכולתי למות. עכשיו אני לא יכול ללכת והאף שלי שבור".

הוא הוסיף כי מעבר לתקיפה עצמה, עצוב לו על גילויי הגזענות לכאורה שהופנו כלפיו. לדבריו, הוא נוהג לשבת דרך קבע עם יהודים והחברות בינו לבינם היא מעבר לטובה. "שכנים שלי יהודים ואני יושב איתם כמו משפחה. זה עצוב מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מוהיב אבו טאעה, אחיו של מוחמד אבו טאעה שהותקף בגבעה הצרפתית. קרדיט: יאיר אלטמן, מערכת וואלה! NEWS
הצליח להימלט. מוהיב, אחיו בן ה-8 של הצעיר שהותקף/מערכת וואלה! NEWS, קרדיט: יאיר אלטמן

עיסא, אביו, סיפר לאחר התקיפה: "הגיסים שלי היו במרחק 15 מטרים ממנו וראו את הכול. הם ניסו לעזור, והתוקפים נמלטו". לדבריו, "המצב קשה מאוד. כל כמה ימים יש תקיפה גזענית בירושלים נגד ערבים. אנחנו חיים יחד ודברים כאלה לא צריכים לקרות". המשטרה מוסיפה לחקור את האירוע, וטרם איתרה חשודים.

אחיו, מוהיב בן ה-8, סיפר לוואלה חדשות כי יום לפני התקיפה הוא כמעט והותקף באותו מקום בדיוק. לדבריו, שני אנשים בשנות ה-20 לחייהם עברו לידו תוך כדי שהם ממטירים עליו קללות ומתקרבים אליו בכוונה להרביץ לו, אך הוא הצליח להימלט מפניהם. לטענת אביו, המשטרה הייתה בקרבת מקום באותה עת, וגם לאחר שהתלונן במשטרה, היא לא עשתה דבר.

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully