וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח של שרה נתניהו תבע: משכה כספי ירושה בלי רשותי

12.3.2015 / 16:52

הותר לפרסום: חגי בן ארצי, אחיה של אשת ראש הממשלה, תבע ממנה 33 אלף שקל לאחר שלדבריו משכה מחשבונות הבנק של אביהם המנוח כסף למודעות אבל וקבורה מבלי להתייעץ איתו. לפני שנה הם הגיעו לפשרה והתביעה נדחתה

אזכרה לשמואל בן ארצי, אוקטובר 2013. לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה ורעייתו מעל קברו של אביה באזכרה לפני כשנה וחצי/לשכת העיתונות הממשלתית

סכסוך על ירושה: בית המשפט המחוזי בירושלים התיר היום (חמישי) לפרסום כי חגי בן ארצי, אחיה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, תבע ממנה 33 אלף שקלים. זאת, כיוון שלדבריו נתניהו משכה בכמה מועדים שונים סכומי כסף מחשבונות של אביהם המנוח שמואל בן ארצי ללא רשותו של האח ובניגוד לצוואתו של האב. במרץ אשתקד הגיעו האחים לפשרה לפיה התביעה תידחה מבלי שצד אחד מודה בטענות הצד האחר. התביעה הותרה לפרסום בעקבות פניית עיתון "הארץ".

התביעה הוגשה ביולי 2012 נגד בנק הפועלים, שלפי הנטען אפשר לנתניהו להוציא כסף מחשבונו של שמואל בן ארצי בכמה הזדמנויות ובסכום כולל של 60 אלף שקלים. זאת, ללא קבלת רשותו של חגי בן ארצי כיורש ומבלי להתייעץ איתו. לטענתו, סכום זה שימש את אשת ראש הממשלה לצורך מודעות אבל בעיתונים וברחוב לאחר מות אביהם, ולבניית מצבה על קברו. בתשובה שהשיב בנק הפועלים לתביעה, הוסבר כי בעניינים שאינם סובלים דיחוי, כמו סידורי הלוויה, מודעות אבל וקבורה, אין צורך בהסכמת שני היורשים.

עוד בוואלה חדשות:
הקצינה שנפצעה בקרב עם מבריחים: "כשראיתי את החור ביד הבנתי שנפצעתי"
המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ראש רשות מקרקעי ישראל
פראמדיקית צילמה סלפי עם חולים גוססים וכתבה: "עוד מטומטם"

בנק הפועלים ביקש מאוחר יותר לצרף לתביעה, שהוגשה בבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים, גם את נתניהו. לאחר שהתברר שמדובר בסכסוך משפחתי, הועבר התיק לבית משפט לענייני משפחה, אך הוטל עליו צו איסור פרסום, שהוסר כאמור רק היום.

שמואל בן ארצי הלך לעולמו ב-9 בנובמבר 2011, בגיל 97. בן ארצי, סופר, משורר ומחנך ישראלי, הותיר אחריו ארבעה ילדים: אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, חגי בן ארצי - פעיל ימין ופרופ' למחשבת ישראל, מתניה בן ארצי - פרופ' למתמטיקה ופעיל שמאל ואביו של הסרבן יונתן בן ארצי, ואמציה בן ארצי - טייס קרב ואיש הייטק.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully