וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראמדיקית צילמה סלפי עם חולים גוססים וכתבה: "עוד מטומטם"

טטיאנה קוליקובה, פראמדיקית בת 25 מרוסיה, פרסמה ברשת תמונות שצילמה עם מטופלים שעברו התקפי לב ותאונות דרכים. "אני שונאת את העבודה שלי", כתבה מתחת לתמונות

אהבתם? בואו להיות חברים שלנו

הפראמדיקית טטיאנה קוליקובה. דיילי מייל, צילום מסך
היא רק נראית תמימה/צילום מסך, דיילי מייל

הפראמדיקית טטיאנה קוליקובה בת ה-25 מקירוב ברוסיה לא אהבה את העבודה שלה. במקום להתפטר או לחשוב על הסבת מקצוע, החליטה קוליקובה לפרוק את זעמה על המטופלים האומללים בחלקו האחורי של האמבולנס.

טטיאנה החלה לצלם תמונות סלפי עם המטופלים, כאשר חלקם נמצאים על סף מוות ממש, ולהוסיף הערות פוגעניות. באחת התמונות היא מצולמת עם גבר שנפצע אנושות בתאונת דרכים, וכתבה מתחת לתמונה "עוד מטומטם". בתמונה אחרת נראה אדם שחטף התקף לב, וזכה לכיתוב "אני שונאת את העבודה שלי".

הפראמדיקית טטיאנה קוליקובה. דיילי מייל, צילום מסך
"אני שונאת את העבודה שלי". טטיאנה ואדם שעבר התקף לב/צילום מסך, דיילי מייל

הצעירה האכזרית העלתה את התמונות לרשתות החברתיות, ואלה יצרו סערה ברשת והובילו לפיטוריה המיידיים. ארטם גלובוב, דובר של שירותי הרפואה המקומיים, הגיב לתמונות המקוממת. "זה ברור שבזמן שהיא צילמה את התמונות, היא לא טיפלה בפציינטים שלה. טטיאנה הפגינה אדישות וקור כלפי המטופלים, אשר חלקם מתו אחרי צילום התמונות. אני לא אתפלא אם המשפחות של המטופלים יתבעו אותה" .

הפראמדיקית טטיאנה קוליקובה. דיילי מייל, צילום מסך
"עוד מטומטם". חלק מהמטופלים מתו אחרי שהתמונות צולמו/צילום מסך, דיילי מייל

מחלקת החירום העירונית הגיבה גם היא לתקרית החמורה: "ברגע בו נודע לנו על פרסום התמונות, השעינו את הפראמדיקית באופן מיידי. לאחר חקירה קצרה היא פוטרה". טטיאנה בחרה שלא להגיב להאשמות נגדה, אבל הלקח נלמד: מה שקורה בחלק האחורי של האמבולנס, לא נשאר בחלק האחורי של האמבולנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully