וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: בן 15 תיעד גבר מושך את אמו בשערותיה במדרגות

12.3.2015 / 11:27

האישה העלתה לעמוד הפייסבוק שלה את הסרטון שאותו צילם בנה, ובו נראה בן זוגה לשעבר מתעלל בה. גולשים רבים הגיבו בזעם: "שיירקב בכלא" ו"גועל נפש" היו חלק מהתגובות. הגבר נעצר ושוחרר. בית המשפט: "מדובר בקטטה הדדית"

עריכה: גדי וינסטוק

סרטון מזעזע שהופץ ברשת, המתעד גבר המושך בשערות ראשה של בת זוגו לשעבר תוך שהוא מדרדר אותה במדרגות בניין בפתח תקווה, עורר תגובות רבות. את הסרטון צילם בנה בן ה-15 של האישה, והיא העלתה אותו אתמול (רביעי) לעמוד הפייסבוק שלה.

"למרות כל האזהרות שהיו על הקיר, ולמרות כל האזהרות של חברי היקרים ומשפחתי האהובה, הייתי בטוחה שלי זה לא יקרה", כתבה. "מה לעזאזל חשבתי לעצמי? עורך דין במדינת ישראל, פשוט בושה. וממך, אמא יקרה, מבקשת את סליחתך למרות כל האזהרות והפחדים שלך שאת נאלצת לראות תמונות קשות אלו".


עוד בוואלה חדשות:
תיעוד: ניצל ברגע האחרון מקריסת תקרה בקריית אונו
ביטול ההתרעה בעוטף עזה: המדינה ערוכה לפנות יישובים שלמים?
200 אלף בני אדם: הסנאטורים המתנגדים להסכם עם איראן - "בוגדים"

תיעוד: נער צילם את אמו מוכה ונגררת במדרגות. צילום מסך
הגבר מושך את בת זוגו לשעבר בשערותיה/צילום מסך

גולשים הגיבו בזעם למראה התמונות הקשות. "לא להאמין ששבוע לפני כן רקדנו במסיבת פורים. איזה מעשה שפל", כתבה אחת. "זוועת עולם", "שיירקב בכלא" ו"גועל נפש" כתבו כמה אחרים.

למרות ההתעללות לכאורה מצד בן זוגה לשעבר, האישה לא הגישה תלונה בנושא. המשטרה הגיעה לבניין דווקא לאחר שהוא עצמו התקשר והזמין שוטרים לבית. לטענתו, הוא היה זה שהותקף על ידי האישה. כשהשוטרים עלו לדירה הם מצאו בה את האישה חבולה. היא אמרה להם שהיא אינה מעוניינת במעורבות משטרתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שפרסמה האישה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגבר עוכב לחקירה ואחד השוטרים ליווה את האישה לבית החולים. הוא ביקש ממנה להגיש תלונה אך היא עמדה בסירובה. לאחר שכנועים רבים נגבתה ממנה עדות בתחנת המשטרה, שבמהלכה סיפרה שמדובר בקטטה הדדית וכי היא אינה מעוניינת להגיש תלונה. בסופו של דבר, בית המשפט הורה לשחרר את הגבר ממעצר מכיוון שמדובר בקטטה הדדית.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully