וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 5 צעירים מהמשולש הפיצו חומרי תעמולה של דאעש

11.3.2015 / 19:07

הצעירים, תושבי ג'לג'וליה וכפר קאסם בשנות ה-20 לחייהם, חשודים שהפיצו חומרי תעמולה של הארגון ברשתות החברתיות. בחיפוש שנערך בבתיהם נמצאו בין השאר חולצות של דאעש. שלושה מהחשודים שוחררו בערבות

נושא: חולצה שנמצאה בביתו של חשוד בתמיכת דאעש בג'לג'וליה. טוויטר משטרת ישראל, צילום מסך
חולצה של דאעש שנמצאה בביתם של החשודים, היום/צילום מסך, טוויטר משטרת ישראל

חמישה צעירים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו היום (רביעי) בג'לג'וליה בחשד שהפיצו באינטרנט חומרי הסברה של ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש). שלושה מהצעירים שוחררו לאחר כמה שעות בערבות, ושני חשודים נוספים, תושבי ג'לג'וליה וכפר קאסם, נותרו במעצר. על פי החשד, השניים הובילו את הפצת חומרי התעמולה של הארגון האיסאלמיסטי ברשתות החברתיות.

המעצרים בוצעו לפנות בוקר במסגרת פעילות משותפת של שוטרי תחנת קדמה ושירות הביטחון הכללי. כמו כן, בחיפושים בבתיהם של החשודים נתפסו חולצות וחומרי הסברה שעל פי החשד מביעים תמיכה בפעולות ארגון הטרור. לאחר המעצר נלקחו החשודים לחקירה, ושלושה מהם שוחררו בערבות. השניים שנותרו במעצר חשודים בהתאגדות בלתי חוקית ויובאו מחר להארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה.

רק אתמול פרסם דאעש סרטון שבו מוצגת הוצאתו להורג מוחמד סעיד איסמעיל מוסלם, תושב מזרח ירושלים - בידי ילד של ארגון הטרור. בדאעש טענו כי מוסלם הוא "סוכן מוסד" וכי הוא נשלח לרגל עבור ישראל. לפני כחודשיים עשה הארגון שימוש בילד קטן במקרה דומה, כשפרסם סרטון ובו הוצאו להורג שני "מרגלים רוסים".

עוד בנושא:
22 חודשי מאסר לתושב אום אל פחם שהצטרף לדאעש
חשש: עוד 3 ישראלים הצטרפו לדאעש, "מקווים שיתעשתו"
תושב הצפון בן 23 הצטרף לדאעש ונהרג בעיראק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully