וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת הקצין שנרצח בפיגוע הדריסה ילדה בן - שייקרא על שמו

9.3.2015 / 13:29

דרין אסעד, אלמנתו של קצין מג"ב ג'דעאן אסעד שנרצח בפיגוע בירושלים לפני ארבעה חודשים, ילדה בן בריא במשקל 3.5 ק"ג. המיילדת: "אחת מהלידות שאזכור תמיד". אחיו של הקצין המנוח: "בניו ימשיכו את דרכו"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל

(צפו: הלווייתו של ג'דעאן אסעד בבית ג'ן, בחודש נובמבר)

לא יכיר את אביו לעולם: אלמנתו של קצין משמר הגבול, רפ"ק ג'דעאן אסעד מבית ג'ן, שנרצח בפיגוע דריסה לפני ארבעה חודשים בירושלים, ילדה הבוקר (שני) בן בריא במרכז הרפואי זיו בצפת. תינוקה של דרין אסעד נולד בניתוח קיסרי במשקל 3.55 קילוגרמים והוא ייקרא על שם אביו. לשניים ילד נוסף, אמיר, בן שנתיים.

עוד בוואלה חדשות:
נתניהו וסיסי: הצלחה ביטחונית, החמצה מדינית
אחרי הסערה: פרס ישראל בספרות לא יחולק השנה
צפו: יעלון דיבר על מנהרות עזה, והופתע לגלות שגלעד שליט בקהל

דרין אסעד, אלמנתו של קצין מג"ב ג'דעאן אסעד שילדה תינוק במרכז הרפואי זיו בצפת, 9 במרץ 2015. באדיבות המרכז הרפואי זיו,
דרין אסעד עם בנה התינוק/באדיבות המרכז הרפואי זיו

המיילדת הבכירה במרכז הרפואי זיו, סוהילה גאנם, שליוותה את אסעד בת ה-35 סיפרה כי כאשר התינוק הגיח לאוויר העולם, כל הנוכחים בחדר הזילו דמעה. "ליוויתי כבר אלפי לידות, וזאת אחת מהלידות שאזכור תמיד", אמרה. "זו הייתה חוויה חזקה, מרגשת מאוד, שמחה ועצובה. כאשר הנחתי את התינוק הבריא והיפה על החזה של אמו, היא בכתה מהתרגשות ויחד איתה בכו כל הנוכחים בחדר. לאחר מכן העברנו את האם להתאוששות ואז גם יצאתי עם התינוק אל בני המשפחה שחיכו נרגשים. בני משפחתה של דרין, ההורים והאחים של ג'דעאן, כולם חיבקו ונישקו את התינוק החמוד ובכו מאוד" .

דרין אסעד, אלמנתו של קצין מג"ב ג'דעאן אסעד שילדה תינוק במרכז הרפואי זיו בצפת, 9 במרץ 2015. באדיבות המרכז הרפואי זיו,
אסעד עם שני בניה ואחותה/באדיבות המרכז הרפואי זיו

יחיא אסעד, אחיו של ג'דעאן, אמר כי למרות העצב הגדול, המשפחה כולה מתרגשת ומתרכזת בשמחה הגדולה על הולדתו של התינוק. "לכל המשפחה, ובמיוחד לדרין, הייתה תקופה קשה מאז הירצחו של ג'דעאן", ציין. "הלידה והתינוק שהצטרף למשפחה שחררו הרבה רגשות אצל כולנו וכעת אנו משתדלים להתרכז בשמחה. התינוק החדש ואחיו יעזרו לנו לזכור את ג'דעאן וימשיכו את דרכו".

הלוויתו של פקד ג'דעאן אסעד מבית ג'אן שנהרג בפיגוע הדריסה בירושלים, נובמבר 2014. ערן גילווארג
אדם אוחז בתמונתו של אסעד במהלך הלווייתו/ערן גילווארג

אסעד, בן 39, נרצח בפיגוע בבירה ב-5 בנובמבר 2014. המחבל פגע תחילה בלוחמי מג"ב שהמתינו לחצות את הכביש בכביש 1, המשיך בנסיעה פרועה לעבר תחנת הרכבת הקלה ברחוב שמעון הצדיק, ואז ברח על פסי הרכבת. בזירה נוספת ברחוב זקס הוא פגע בעוד כמה הולכי רגל ובכלי רכב. לאחר שנעצר, יצא הפלסטיני מהרכב ותקף עוברים ושבים באמצעות מוט ברזל. שוטרים שהגיעו לזירה פתחו לעברו באש והרגו אותו. בפיגוע נפצעו 11 בני אדם, שאחד מהם מת מאוחר יותר מפצעיו.

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully