וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסירה כל כך אהבה את תמונת המעצר שלה - אז היא נעצרה שוב (ושוב)

אלייזה סוגורו ברת'הירק שפירסמה את תמונת המעצר שלה בטוויטר לפני כשלושה חודשים והפכה לכוכבת רשת - מבטיחה לא להיעלם ודואגת להיעצר שוב ושוב ולהוסיף תמונות מעצר חדשות שלה לטוויטר

בואו להיות חברים שלנו

תמונות המעצר של אלייזה סוגורו ברת'הירק. טוויטר, צילום מסך
אלייזה סוגורו ברת'הירק נעצרת בכוונה כדי להשיג תמונות מעצר חדשות שלה/צילום מסך, טוויטר

האסירה החמודה שכבשה את הרשת לפני כמה חודשים, אלייזה סוגורו ברת'הירק בת ה-18, נעצרה ביום שני בשבוע שעבר בראלי, צפון קרוליינה, באשמת גניבה מחנות - וכמו במעצריה הקודמים - פרסמה את תמונת המעצר שלה בטוויטר וזכתה לאלפי תגובות מפרגנות.

אלייזה הפכה לכוכבת רשת בדצמבר האחרון כשנעצרה בחשד לאחזקה וסחר בתרופות מרשם והעלתה את תמונת המעצר לעמוד הטוויטר שלה עם הכיתוב: "הסגרתי את עצמי ב-7:00 ושוחררתי ב-11:30. לא אכפת לי מה שמעתם, תמונת המעצר שלי יצאה חמודה". אלייזה לא הייתה היחידה שחשבה שתמונת המעצר שלה יצאה חמודה: בתוך שעות ספורות היא קיבלה אלפי ציוצים חוזרים מגולשים נלהבים שהציעו לשלם עבורה דמי ערבות וביקשו שתמשיך לספק להם תמונות מעצר שלה.

אלייזה נענתה לבקשת עוקבייה ומאז נעצרה לפחות 3 פעמים כשבשני האחרון היא נעצרה שוב - הפעם באשמת גניבה מחנות וזכתה לצרף לאלבום תמונות המעצר שלה תמונה חדשה. לפני שהיא תתחיל להימאס עלינו, כדאי שהיא תשקול לשדרג איכשהו את תמונות המעצר שלה - אולי עם איזה סלפי מהצינוק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully