וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסיר חתיך" חדש משגע את ארצות הברית

ג'רמי מיקס, מאחוריך: שון קורי נעצר בערב חג ליל כל הקדושים לאחר שהיכה אדם באמצעות מחבט טניס. תמונת המעצר שלו הפכה ויראלית, והוא הוכתר ל"אסיר החתיך" החדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכן תחרות קשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש יוני האחרון אסיר אלמוני בשם ג'רמי מיקס מקליפורניה הפך ללהיט לאחר שתמונת המעצר שלו הפכה ויראלית וגררה תגובות לא צפויות. תמונתו של מיקס, שהואשם ב-11 עבירות שונות, הוכתרה תמונת המעצר האהובה ביותר אי פעם. חמישה חודשים מאוחר יותר, ונראה שמעמדו של ג'רמי מתערער: לחצר הכלא הגיע בחור חדש, והוא חתיך. ממש חתיך.

שון קורי, בן 29 מקליפורניה, נעצר בערב ליל כל הקדושים לאחר שהיכה גבר בעזרת מחבט טניס - רק מפני שלא אהב את התחפושת שלו. למקרה שתהיתם, הקורבן האומלל התחפש למגיש חדשות של פוקס ניוז. קורי נעצר לאחר מרדף קצר, ועדיין לא ברור אם היה מחופש ולמה נשא מחבט. משטרת קליפורניה פרסמה את תמונת המעצר של קורי, וגם היא הפכה ללהיט ברשת.

אשתו של "האסיר החתיך" כועסת על תשומת הלב התקשורתית. יוטיוב, צילום מסך
בא לשכונה בחור חדש. ג'רמי מיקס/צילום מסך, יוטיוב

לא מדובר בהיתקלות הראשונה של קורי עם רשויות החוק: בשנת 2008 הוא נעצר אחרי שנתפס עם מריחואנה, אבל זה לא ממש משנה לבחורות שנתקלו בתמונת המעצר שלו. אחת מהן צייצה בטוויטר "לג'רמי מיקס יש תחרות: שון קורי", והוסיפה קישור לעמוד האינסטגרם של קורי. האם הוא יצליח למנף את תמונת המעצר הטובה שלו ויהפוך לדוגמן? נמשיך לעקוב.

עוד בנושא
צפו: תמונות האסירים והאסירות הלוהטים ביותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully