וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את האסירה החמודה שכבשה את הרשת

אלייזה סוגורו ברת'הירק בת ה-18 פרסמה את תמונת המעצר שלה ברשת הטוויטר תחת הכיתוב "יצאתי חמודה". ההצעות לשלם עליה ערבות לא איחרו להגיע

תמונת המעצר של אלייזה סוגורו ברת'הירק. טוויטר, צילום מסך
אבל היי, העיקר שיצאת חמודה/צילום מסך, טוויטר

נותרו עוד שלושה שבועות עד סוף השנה, אבל ניתן להגיד בזהירות שאחד הטרנדים ששטפו את הרשתות החברתיות הוא תמונות של אסירים לוהטים. אחרי ג'רמי מיקס ושון קורי, שהגיע אלינו רק בחודש שעבר, מגיעה נערה חדשה לשכונה: אלייזה סוגורו ברת'הירק. אלייזה, בת 18 בסך הכל, נעצרה בקליפורניה בחשד לאחזקה וסחר בתרופות מרשם. היא העלתה את תמונת המעצר לעמוד הטוויטר שלה וכתבה "הסגרתי את עצמי בשבע ושוחררתי ב-11:30. לא אכפת לי מה שמעתם, תמונת המעצר שלי יצאה חמודה".

אלייזה סוגורו ברת'הירק. טוויטר, צילום מסך
וככב היא נראית כשהיא לא התחנת המשטרה/צילום מסך, טוויטר

אלייזה לא הייתה היחידה לחשוב שתמונת המעצר שלה יצאה חמודה: בתוך שעות ספורות היא קיבלה אלפי ציוצים חוזרים מגולשים נלהבים ותומכים שהציעו לשלם עבורה דמי ערבות ושאלו אם היא יכולה להמשיך לספק תמונות מעצר שלה. היא החליטה לננל את ההצלחה ולאחר מספר ימים צייצה: "אני מצלמת בוק דוגמנות. בבקשה תעזרו לי".

מקבץ האסירים הלוהטים מוכיח שאלייזה נמצאת בחברה טובה, ויש לה תחרות צמודה עם כמה אנשים אטרקטיביים שמצאו את עצמם מאחורי סורג ובריח. בהתחשב בעובדה שלא מדובר בבחורה צנועה או חכמה במיוחד - כנראה שהיא תמשיך לככב במסדרונות של תחנת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully