וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגיל של הנאנסת והמשטרה הביא ללכידת החשוד באונס אלים

24.2.2015 / 4:59

משטרת תל אביב הצליחה לעצור את החשוד באונס שכנתו, לאחר שבמשך כמה שעות מרגע הגשת התלונה לא נודע דבר על מקום הימצאו. זאת, בזכות שיתוף הפעולה של שותפו לדירה ומארב של כוחות יס"מ

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
השותף אמר לחשוד: "היא בוכה אבל רוצה לפגוש אותך כדי שנסדיר את הדברים"/ניב אהרונסון

בסוף השבוע האחרון עצרה משטרת תל אביב צעיר החשוד באונס אלים של שכנתו הצעירה בדירתה בעיר. החשוד, דוויט אסטרה בן 27, אסיר משוחרר, נעצר בעקבות תרגיל שערכו לו הנאנסת ושותפו לדירה, יחד עם המשטרה. מעצרו הוארך עד לסוף השבוע הבא.

בסוף השבוע בילתה הצעירה, נתינה זרה, בבית קפה יחד עם החבר שלה ועם כמה מכרים נוספים. בשלב מסוים נפרד החבר מהצעירה והלך לעבודתו. הצעירה נשארה עוד זמן קצר עם המכרים, ובהם גם השכן החדש שלה. בשלב מסוים, כשעזבה הצעירה את בית הקפה והחלה לצעוד לעבר דירתה, ביקש השכן ללוות אותה. על פי החשד, כשהגיעו השניים לבניין המשותף להם, הוא הזמין את הצעירה להיכנס לדירתו. היא דחתה את ההצעה ועמדה לפנות לדירתה, אלא שאז, על פי החשד, נכנס החשוד לביתה, התיישב על המיטה שלה וביקש ממנה לקיים אתו יחסי מין.

עוד בוואלה חדשות:
צפו בפקחי הרכבת מתעמתים עם נוסע: "משכו לי בחולצה ובתיק"
הורי הילדה שנפצעה בחרמון מאיימים לתבוע את האתר
"הזיכרון מהמעשים האכזריים של אפרתי חי לצדי"

הצעירה סירבה בתוקף להצעה, ובשלב הזה, על פי החשד, החל החשוד להכות את הצעירה, הסיר את החגורה ממכנסיו והחל להצליף בה, בעוד שהיא זועקת לעזרה. אולם הבניין היה ריק באותה שעה ואיש לא שמע את זעקותיה. הצעירה הצליחה לאחוז בכבל חשמלי והצליפה בחשוד, ואף גרמה לו לחבלה בפניו, אולם בשלב מסוים הצליח החשוד להתגבר עליה, ועל פי החשד קרע את חולצתה ואנס אותה. להערכת המשטרה, במהלך האונס, שנמשך זמן רב, המשיך החשוד להכות את הצעירה באכזריות רבה. זו ניסתה להתנגד בכוחותיה האחרונים ואף ניסתה להימלט מהדירה.

מיד לאחר האירוע נמלט החשוד, והצעירה הגיעה לתחנת משטרת שרת ודיווחה על האירוע. החוקרים, בפיקודה של רב-פקד ענת שהרבני, ניסו לאתר את החשוד ללא הצלחה. בינתיים הם מצאו את השותף שלו לדירה, והוא הובא למסור עדות, במטרה להבין להיכן נמלט החשוד. לאחר כמה שעות בחדרי החקירות, הסיעה החוקרת הדר כהן את השניים בחזרה לביתם. אלא שאז בדיוק צלצל הטלפון הנייד של השותף, ומעברו השני של הקו היה החשוד. "עשיתי משהו רע", הוא אמר לחברו, והחל לספר לו על כך שפגע בצעירה. בשלב הזה ביקשה החוקרת מהצעירה ומהשותף לסייע לה ללכוד את החשוד, ויחד הם רקמו את תרגיל העוקץ.

"אני נמצא עם השכנה שלנו. היא בוכה אבל רוצה לפגוש אותך כדי שנסדיר את הדברים", הציע השותף לחשוד. "בוא ניפגש ברחוב לבנדה 18 בעוד כמה דקות". החשוד הסכים להגיע למקום המפגש. בינתיים עדכנה החוקרת את מפקד התחנה, סגן-ניצב שחר חמדי, בנושא. ניידות סיור ובילוש וכוחות יס"מ נשלחו באופן סמוי לאזור המפגש. התיאור של החשוד נמסר ברשת הקשר וכעבור דקות ספורות הבחין אחד משוטרי הסיור בחשוד שהגיע לרחוב. בשלב הזה ניתן האות והשוטרים זינקו לעברו ועצרו אותו.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully