וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרס את אשתו לנגד עיני בתם – ונידון ל-20 חודשי מאסר

23.2.2015 / 17:50

לאחר שבני הזוג נפרדו ונגד האב הוצא צו הרחקה, הוא ארב לה מחוץ לגן של הבת, דרס את אשתו ונמלט מהמקום. הוא הורשע בהסדר טיעון בגרימת חבלה ולא בניסיון רצח. "התחשבנו בדברים ששמענו על אופיו הטוב"

תאונת דרכים. ShutterStock
האישה הועפה באוויר וגופה הוטח בעוצמה בשמשת הרכב/ShutterStock

בית המשפט המחוזי מרכז גזר 20 חודשי מאסר על אדם שדרס ופצע את אשתו לעיני בתו הקטנה. תחילה הואשם האב בניסיון לרצח, אולם במסגרת הסדר טיעון הוחלט להאשימו בגרימת חבלה, מה שהוביל להפחתת עונשו.

הזוג ניהל מערכת יחסים במשך שמונה שנים, שבמהלכן נולדה להם בת. לפני כשנתיים, כאשר נפרדו השניים, הם הסתכסכו בשאלת הסדרי הראייה של הבת. לאחר שהאיש איים על אשתו כמה פעמים הוצא נגדו צו הרחקה.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, באוקטובר האחרון הגיע האיש לגן הילדים של בתו וחיכה לה. במקביל, הגיעה אשתו לגן כדי לאסוף את הילדה כשהיא מלווה בבתה מנישואים קודמים. כאשר הכניסה האישה את הילדות לרכב, ראה אותה בעלה, חסם ברכבו את נתיב הנסיעה ודרש לראות את בתו תוך שהוא מאיים על חיי אשתו. לאחר מכן, הוא נסע כמה מטרים לאחור על מנת לצבור תנופה, נסע במהירות קדימה לעבר אשתו והתנגש בה. כתוצאה מהמכה הועפה האישה באוויר, גופה הוטח בעוצמה בשמשת הרכב והיא נפלה על הכביש. הנאשם נמלט מהמקום תוך שהוא משאיר את אשתו והילדות פצועות וחבולות באורח קל-בינוני.

עוד בוואלה חדשות:
אל-ג'זירה: נדליף בקרוב מסמכי ריגול של המוסד הנוגעים לאיראן
מאבטח הרמטכ"ל לשעבר שוחרר מהכלא לאחר שעונשו קוצר בשליש
תלונה נגד מני נפתלי: גנב מצרכים ממעון ראש הממשלה

השופטים נימקו את גזר הדין בכך שבן הזוג הודה בעבירות ואף הביע צער על מעשיו. כמו כן, הוא פיצה את אשתו בסכום כספי ולכן "יש בכך כדי להצביע על לקיחת אחריות מסוימת", לדבריהם. הם הוסיפו כי הנאשם נטול עבר פלילי, מה שהשפיע על החלטתם להסכים להסדר הטיעון. "התחשבנו בדברים ששמענו על אופיו הטוב של הנאשם, על אנושיותו ועל נועם הליכותיו", כתבו השופטים והוסיפו כי בשל כך, הם סבורים שאם ייכנס בפעם הראשונה לכלא בגילו המבוגר, הדבר יפגע בו משמעותית ולכן יש הצדקה להקל בעונשו.

עורכי הדין נדיר ברנסי ואורי בר עוז, המייצגים את האיש, מסרו בתגובה: "כתב האישום המקורי היה בעבירת ניסיון רצח, ובסופו של יום הפרקליטות השכילה להמיר את הסעיף לעבירה של חבלה בנסיבות מחמירות. זאת לאור הראיות שהצבענו עליהם והסדקים בעדות המתלוננת. בית המשפט והתביעה השתכנעו שחומר הראיות דל ואין בו כדי לבסס הרשעה בניסיון רצח, ולכן הגיעו למסקנה שהעונש הראוי הוא 20 חודשי מאסר".

לפניה לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully