וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מכינה תשתית לחקירת בעלי תפקידים במעון נתניהו

מני נפתלי סיים למסור את עדותו לחוקרי המשטרה בנוגע למעשים פליליים לכאורה במעון ראש הממשלה. הוא נשאל בין היתר על בעלי תפקידים אחרים. במקביל, אזרח התלונן על נפתלי: "גנב מצרכים מהמעון"

צלם: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

(צפו במפכ"ל מתייחס לטענותיו של מני נפתלי, אתמול)

אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, הגיע היום (שני) למשרדי יחידת להב 433 וסיים למסור את עדותו על מעשים פליליים לכאורה במעון ראש הממשלה. בין היתר, נשאל נפתלי בנוגע להקלטות שמסר למשטרה ולנסיבות הקלטתן, וכן נשאל בנוגע לבעלי תפקידים אחרים במעון ראש הממשלה בנימין נתניהו ובמשרדו. המשמעות היא ככל הנראה שהחוקרים מכינים את התשתית לקראת חקירה, אם תיפתח, ואת רשימת העדים האפשריים.

אתמול קיבל לידיו היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, את חומרי עדותו של נפתלי בפני חוקרי להב 433, ולקראת סוף השבוע הוא צפוי להחליט אם להורות על פתיחה בחקירה פלילית. מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו התבטא בנושא ואמר כי "על פניו יש מקום לבדיקה בעניין נפתלי, אך יש לאפשר ליועץ המשפטי לממשלה לבדוק את כלל החומרים". גורמים משפטיים מעריכים כי אם תפתח חקירה פלילית, בני הזוג נתניהו יצטרכו למסור עדות בעניין הדברים. שלב זה, החשדות הם למעשים פליליים בדרג הניהולי של מעון ראש הממשלה.

עוד בוואלה חדשות:
אל-ג'זירה: נדליף בקרוב מסמכי ריגול של המוסד הנוגעים לאיראן
תאונה קשה בנגב: שני הרוגים ופצועה בהתנגשות בין 3 כלי רכב
מכתבי פיטורים על דלת עובדי כיל: "כמו גנבים בלילה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השכן שהגיש את התלונה נגד נפתלי ביחד עם עורך דינו, אפרים דימרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול דווח כי נפתלי טוען שמאז שהחלה המערכה המשפטית שהוא מנהל נגד ראש הממשלה ורעייתו שרה, הוא קיבל איומים רבים על חייו. לדבריו, האיומים נגדו התגברו לאחרונה. על כן, פנו אתמול פרקליטיו, עורכי הדין עופר אלמוג ואסף שרעף, במכתב למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, וביקשו להציב סביבו אבטחה צמודה.

לטענת עורכי הדין, האיומים התגברו מאז פרסום דוח המבקר בשבוע שעבר ועדותו במשטרה. בין השאר, קיבל נפתלי איומים בפייסבוק, שבהם נאמר לו: "נשחט אותך אם לא תעזוב את ביבי" ו"נוריד לך את הראש כמו דעאש". כמו כן, טוענים עורכי הדין כי אדם צעק לעברו של נפתלי בעיר מגוריו, עפולה: "רד מהסיפור של ביבי או שנגמור אותך". לטענת השניים, מדובר באיומים משמעותיים ולכן נדרשת התערבות מצדה של המשטרה.

בתוך כך, אזרח הגיש היום תלונה במשטרה נגד נפתלי. לטענתו של האיש, שכן של גיסו של נפתלי, האחרון גנב מצרכים ממעון ראש הממשלה בעת שעבד במקום ומסר אותם לגיסו וגיסתו המתגוררים בעפולה. לפי התלונה, בין השנים 2012-2011 נפתלי נהג להגיע לבית בעפולה ולהוציא ארגזים שבתוכם מוצרים שונים.

לטענת השכן, שמיוצג על ידי עו"ד אפרים דמרי, נפתלי נהג לעלות לקומה שבו התגוררו גיסו וגיסתו ושם הוא היה מניח את הארגזים. לדבריו, הוא היה מוריד מהרכב בין חמישה לשבעה ארגזים הכוללים מוצרי מזון וניקוי, וחלקם היו פתוחים בחלקם העליון.

(עדכון ראשון: 15:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully