וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: כלב קטן עזר להציל את חברתו שנפלה לבוץ

23.2.2015 / 15:14

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

רשת אל ג'זירה הודיעה היום (שני) כי השיגה מאגר עצום של מברקים הקשורים לריגול וכי בכוונתה לפרסמם יחד עם עיתון הגרדיאן הבריטי, כדי "לשפוך אור על פעילות ארגוני הביון ברחבי העולם". על פי הדיווח, המברקים כוללים מידע על הערכות המוסד בנוגע לתכנית הגרעין האיראנית.

שני בני אדם נהרגו היום בתאונת דרכים בין שלושה כלי רכב בצומת סעד שבמועצה האזורית שדות נגב. אישה נוספת נפצעה באורח קשה ופונתה לבית החולים ברזילי באשקלון.

מאות מעובדי מפעלי כיל בדרום, וכן עובדי עיריית ערד ותושבי האזור הפגינו הבוקר בערד במחאה על הכוונה לפטר כ-140 מעובדי מפעל "תרכובות ברום". במהלך הלילה קיבלו גם עשרה עובדים ממפעלי ים המלח מכתבי זימון לשימוע לפני פיטורים.

כלב קטן אחד בשם רייזור עזר להציל את חברתו - כלבה מסוג סן ברנרד בשם ג'סי, ששקעה בתעלת בוץ בניו מקסיקו. ג'סי ברחה מהבית וככל הנראה הייתה תקועה בבוץ במשך 18 שעות. רייזור התגייס למאמצי החיפוש ובשלב מסוים החל לנבוח באזור התעלה. עובר אורח ששמע את הנביחות הבחין בג'סי והזעיק את כוחות החילוץ, שהוציאו אותה והצילו את חייה.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה מעונן עם גשם מקומי וייתכן אובך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully