וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושה באוויר: ישראלים התפרעו בטיסה – בגלל שוקולד

22.2.2015 / 8:15

בטיסה של "ישראייר" לוורנה, סירב הדייל למכור שוקולד לאחת הנוסעות. זו החלה להתנפל בצעקות ובקללות על הדייל, ואליה הצטרפו אחותה ונוסע נוסף: "תמכור לה שוקולד מיד, יא חתיכת זבל". צפו בתיעוד

צילום מסך

סרטון שצולם במהלך טיסה של חברת "ישראייר", שהייתה בדרכה מתל אביב לוורנה, בולגריה בסוף השבוע צבר תאוצה ברשת ועורר סערה לאחר ששלושה נוסעים ישראלים תקפו מילולית את אחד הדיילים, איימו עליו וקיללו אותו לאחר שזה סירב למכור שוקולד לאחת הנוסעות. "תמכור לה שוקולד מיד, יא חתיכת זבל!", צעקה לעברו בין היתר אחד הנוסעות.

עוד בוואלה חדשות:
הפיגוע בהר דב: אמ"ן התריע, פיקוד הצפון לא הצליח לסכל
כוחות של צבא טורקיה נכנסו לצפון סוריה; חייל נהרג
פיטורי מאות העובדים בכיל: עיריית דימונה מצטרפת למאבק

נוסעים ישראלים התפרעו בטיסה. צילום מסך
נוסעים ישראלים התפרעו בטיסה/צילום מסך

נוסעת א: אתה תמכור לי שוקולד, הבנת? אתה עובד שלי, שילמתי עליך כסף.

דייל: אני לא עובד שלך, היית מתה שאני אהיה עובד שלך.

נוסעת א: אני רוצה את השוקולד. מאיזה סיבה אתה לא רוצה למכור לי את השוקולד? אני רוצה את השוקולד. מה זה, אני רוצה את השוקולד.

דייל: אם את חושבת שאם תרימי את הקול ותהיי קצת יותר אלימה, אז כנראה שלא תשיגי את מה שאת רוצה.

נוסעת ב, אחותה של נוסעת א, מן העבר השני של המעבר: תמכור לה את השוקולד, מה היא ערבייה? כוסרבאק תמכור לה שוקולד! שמעת? היא שילמה כרטיס טיסה תמכור לה שוקולד! יאללה! תוריד את הטונים שלך מהר! תמכור לה שוקולד מהר! יא חתיכת זבל! מה זה הוא לא מוכר לה שוקולד? חתיכת זבל! אתה לא תמכור לאחותי שוקולד.

בשלב זה פנה הדייל אל האחות ואמר לה: תזכרי את המילים שלי, את לוורנה לא תגיעי.

נוסע נוסף שישב ליד נוסעת א הצטרף: אני שם זין עליך, ועל ורנה, כוסאמאמא שלך, יא מניאק, יא בן שרמוטה, יא מזדיין, חתיכת בן אלף!

בינתיים חבריו, לרבות שתי הנוסעות, ניסו לעצור אותו ולגרום לו להפסיק. בהמשך הנוסע אף תפס את ידו של הדייל, וזה אמר לו "תיזהר".

מחברת "ישראייר" נמסר בתגובה כי תופעת האלימות של נוסעים כלפי צוות הטיסה הולכת ומתגברת. "תפקידנו לעשות הכול כדי למגר התופעה, בראש ובראשונה בהיבט הבטיחותי כלפי הנוסעים והציוד בטיסה. הסרטון שהועלה לרשת צולם על ידי אחד הנוסעים, ששיתף את כולנו בחוויות שיש לעוקרן מהשורש. 'ישראייר' עושה ותעשה הכול כדי להבטיח רמת ביטחון ובטיחות גבוהה ומחמירה".

  • עוד באותו נושא:
  • ישראייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully