וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שוטר עשה מעשה מגונה בנחקרת בתחנת המשטרה

18.2.2015 / 14:54

רס"מ ערן אביטל, בוחן תנועה מעכו, נאשם כי כשהגיעה האישה למסור פרטים על תאונה שבה הייתה מעורבת, הורה לבעלה להמתין בחוץ ונגע בה ונישק אותה בניגוד לרצונה. "אני רוצה זיון", אמר לה לפי כתב האישום

משטרה, דצמבר 2011. עומר מירון
משטרה, דצמבר 2011/עומר מירון

לבית משפט השלום בחיפה הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד שוטר ששירת כבוחן תנועה בתחנת עכו בגין מעשה מגונה באישה שהגיעה לחקירה בתחנת המשטרה. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה באמצעות עו"ד ליאורה נהון, רב-סמל מתקדם ערן אביטל, בן 44 מיקנעם, נגע באישה ונישק אותה בניגוד לרצונה, בעת שבעלה המתין מחוץ לחדר. הוא נאשם במעשה מגונה ובמרמה והפרת אמונים.

מכתב האישום, שגובש בתום חקירה של צוות צפון במחלקה לחקירות שוטרים, עולה כי בנובמבר 2013 הגיעה האישה עם בעלה לתחנת המשטרה בעכו על מנת למסור פרטים בנוגע לתאונת דרכים שבה הייתה מעורבת. בעת שהמתינה בתחנה, ביקש אביטל כי תיק התאונה יועבר לטיפולו. "יש הרבה חתיכות בחוץ", הוא אמר לחוקר שזימן את הנהגת לחקירה, כך לפי כתב האישום.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
חשד: בן 44 דקר את אביו בן ה-74 בבת ים ופצע אותו אנושות
המפכ"ל דנינו הודיע לניצב דותן ולנצ"מ איבגי על פיטוריהם
מפקד הימ"מ שנחשד באי-דיווח של הטרדה מינית: "פעלתי כנדרש"

על פי כתב האישום, בטרם זימן הנאשם את האישה לחדרו, הוא המליץ לגנוז את התיק, ואף וידא עם הקצין הממונה עליו שהמלצתו התקבלה. בשלב זה, כך נאשם אביטל, הוא הכניס את האישה לחדרו וביקש מבעלה להמתין בחוץ לצורך חקירתה. מכתב האישום עולה כי בעת שנותרו שניהם לבדם בחדר שאל אותה החוקר לטיב יחסיה עם בעלה, וניסה לאחוז בידה. בהמשך ליטף את לחיה ואמר לה כי היא יפה. הוא שאל אותה איך היא במיטה וביקש את מספר הטלפון הנייד שלה. עוד נטען בכתב האישום כי בסיום החקירה, כאשר ביקשה האישה לצאת מהחדר, נגע החוקר בידה, קירב אותה אליו ונשק על לחייה. לאחר מכן חיבק אותה, קירב את פניה לפניו ונשק על שפתיה.

כמה ימים לאחר מכן הגיעה האישה לתחנת המשטרה כדי לקבל בחזרה את רישיונה. מכתב האישום עולה כי אביטל הכניס אותה לחדרו ואמר לה כי המתין שתתקשר אליו. הוא סגר את הדלת והניח את ידו על ידה, אולם המתלוננת אמרה לו: "לא לגעת פה". בתגובה אמר לה אביטל כי הוא "עשה שמיניות באוויר למענה", ו"סגר לה את כל הפינות". לאחר מכן, כך נטען, אמר לה כי הוא חפץ בה בשל יופייה וביקש ממנה בשלישית את מספר הטלפון הנייד שלה. לאחר שיצאה מהחדר, קרע החוקר את טופס חקירתה באזהרה ואת האישור בדבר נטילת רישיונה, והשליכם לפח בחדרו.

כעבור כרבע שעה, שוחחו השניים, והאישה שאלה את אביטל מה הוא רוצה ממנה. על פי כתב האישום, הוא השיב לה: "אני רוצה זיון", וכן אמר כי היא מוצאת חן בעיניו.

עו"ד שמואל ברזני, המייצג את הנאשם, אמר בתגובה: "כתב האישום הוא תוצר של הסכמות מסוימות בינינו לבית התביעה, אולם טרם קיבלנו לידינו את המצאת כתב האישום שהוגש. נלמד אותו ואחר כך אגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully