וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר בן 44 דקר את אביו בן ה-74 בבת ים ופצע אותו אנושות

18.2.2015 / 10:12

החשוד בדקירה נעצר זמן קצר לאחר האירוע. האב, שנדקר 7 פעמים, פונה לבית החולים וולפסון בחולון תוך נסיונות החייאה - שם ייצבו את מצבו. "בבניין הייתה המולה גדולה וצעקות"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: יאיר דניאל

גבר בן 74 נדקר הבוקר (רביעי) ברחוב השר שפירא בבת ים ונפצע באורח אנוש. על פי החשד, הדוקר הוא בנו בן ה-44, שנעצר זמן קצר לאחר מכן על ידי המשטרה. האב פונה לבית החולים וולפסון בחולון במצב אנוש, תוך כדי ניסיונות החייאה. מאוחר יותר הצליחו לייצב את מצבו וזה הוגדר קשה.

על פי החשד, הבן דקר את אביו שבע פעמים בסכין. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון.

אירוע דקירה בבת ים. פברואר 2015. אלירן אביטל תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
הפצוע מפונה לבית החולים, היום/מד"א, אלירן אביטל תיעוד מבצעי מד"א

החובש הבכיר חגי נתני, שהגיע ראשון למקום, סיפר: "בבניין הייתה המולה גדולה וצעקות. שכנים הובילו אותי לגבר ששכב על הרצפה כשהוא דקור בפלג גופו העליון ובהכרה מלאה. הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים, והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים וולפסון במצב קשה".

עוד ידיעות בנושא פלילים:
חשד: הונו אבלים ומכרו חלקות קבר לא חוקיות במיליונים
ניצב-משנה מהצפון נחקר בחשד למעשה מגונה והטרדה מינית
הסדר הטיעון עם אביו של אייל גולן: רק שנתיים בכלא

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אירוע דקירה בבת ים. פברואר 2015. אלירן אביטל תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
אירוע דקירה בבת ים. פברואר 2015/מד"א, אלירן אביטל תיעוד מבצעי מד"א

ביום שני הוארך בשבעה ימים מעצרה של קלרה לוין בת ה-82, החשודה ברצח שותפתה לחדר בבית אבות בחיפה. את החשודה מייצג עורך הדין ליאוניד פרחובניק מטעם הסנגוריה הציבורית. אף שמדובר בחשד לרצח, עדיין לא ברור אם החשודה תכננה להרוג את שותפתה לחדר. במשטרה חושדים כי התפתח ריב בין הנשים הקשישות וכי במהלכו הן דחפו זו את זו.

במהלך דיון הארכת המעצר שנערך בבית משפט השלום בחיפה, הודיע חוקר היחידה המרכזית (ימ"ר) רב-סמל מתקדם טל רותם, על התפתחות דרמטית בחקירה. השופט גיל קרזבום התייחס לחומר החקירה הסודי שרותם הגיש לו, ואמר כי "בפני בית המשפט הוצגה ראיה שיש בה כדי לתמוך באופן משמעותי בחשדות המיוחסים לחשודה, וסותרים במידה לא מבוטלת חלקים מהותיים בגרסתה".

לא ברור מהו חומר החקירה שהוגש לשופט, אך יש לציין כי יום קודם לכן נערכה נתיחה שלאחר המוות בגופתה של המנוחה, וייתכן כי מדובר בתוצאות ראשוניות של הנתיחה שמהוות בסיס להתפתחות בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully