וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בבית האבות בחיפה: "התפתחות דרמטית בחקירה"

10.2.2015 / 15:20

המשטרה הציגה בבית המשפט ראיה במסגרת חומר חקירה סודי, שלדברי השופט "יש בה כדי לתמוך בחשדות המיוחסים לקשישה". כמו כן, בית המשפט הורה להפסיק לאזוק אותה למיטתה בבית החולים שבו היא מאושפזת

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

במהלך דיון שנערך היום (שלישי) בבית משפט השלום בחיפה, בעניין הארכת מעצרה של קלרה לוין בת ה-82, שחשודה ברצח שותפתה לחדר בבית אבות בחיפה בסוף השבוע, הודיע חוקר היחידה המרכזית (ימ"ר) רב-סמל מתקדם טל רותם, על התפתחות דרמטית בחקירה. השופט גיל קרזבום התייחס לחומר החקירה הסודי שרותם הגיש לו, ואמר כי "בפני בית המשפט הוצגה ראיה שיש בה כדי לתמוך באופן משמעותי בחשדות המיוחסים לחשודה, וסותרים במידה לא מבוטלת חלקים מהותיים בגרסתה". כמו כן, קבע קרזבום כי מעצרה של לוין יוארך בשבעה ימים.

לא ברור מהו חומר החקירה שהוגש לשופט, אך יש לציין כי אתמול נערכה נתיחה שלאחר המוות בגופתה של המנוחה, וייתכן כי מדובר בתוצאות ראשוניות של הנתיחה שמהוות בסיס להתפתחות בחקירה.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
אירופה נערכת לסנקציות על ההתנחלויות ביום שאחרי הבחירות
יריבו של דומרני שוחרר מהכלא – חשש במשטרה מחידוש מעגל הדמים
אובמה: אם שיחות השלום ייכשלו, נחמש את אוקראינה

הארכת מעצר של הקשישה שהתעמתה עם קשישה נוספת ויש חשד שגרמה למותה. פברואר 2015. ערן גילווארג
לוין בהארכת המעצר, היום/ערן גילווארג

עורך הדין של לוין מטעם הסניגוריה הציבורית, ליאוניד פרחובניק, התייחס לאותה התפתחות ואמר כי "המשטרה נוהגת לזרוק סיסמאות, וזו עוד סיסמה". כמו כן, הוא התייחס לכך שהקשישה, שמוחזקת בבית חולים פסיכיאטרי בחיפה על פי בקשתו מהארכת המעצר הראשונה, אזוקה למיטתה. "מצער מאוד שלמרות מצבה הרפואי וגילה המתקדם של הקשישה, בחרה המשטרה לאזוק אותה למיטה בזמן שהיא נמצאת בבית חולים פסיכיאטרי", אמר. עם זאת, בית המשפט קיבל היום את בקשתו והורה שלא לאזוק אותה במהלך ההסתכלות.

ביום שישי נמצאה גופתה של בת ה-90, עולה מברית המועצות לשעבר, בחדר בבית האבות "בן יהודה", כשעל גופה סימני אלימות. שותפתה לחדר, גם היא עולה מברית המועצות, נעצרה בחשד למעורבות ברציחתה. בחקירתה טענתה כי לא היה לה סכסוך קודם עם חברתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סמוך לזירת רצח הקשישה בבית האבות בן יהודה בחיפה. ערן גילווארג
בית האבות שבו התגוררו השתיים/ערן גילווארג

מיד לאחר מעצרה, הסביר עו"ד פרחובניק כי היא "טוענת להגנה עצמית". לדבריו, היא הגנה על עצמה לאחר שחברתה לחדר התנפלה עליה עם סכין – גרסה שבה היא דבקה עד היום. כמו כן, עורך הדין טוען כי המשטרה מצאה כבר את הסכין המדובר. "על גופה נמצאו סימני חבלה ודקירה. אני מצפה שהמשטרה תבחן את טענותיה ותעשה בדיקה שתבחן איך נגרמה החבלה על גופה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully